Markaloji  Markaya Dair Her Şey

Kategori: Ekonomi Yazar: Filiz Otay Demir Yayınevi: Giza Yayınları

Markaloji Markaya Dair Her Şey

    Tanıtım Bülteni

    Markaya Dair Her Şey “ özgün bir eserdir ve kendi alanındaki hemen hemen her şeye yanıt vermektedir: Bir marka nasıl inşa edilir? Marka çalışması nasıl bir strateji gerektirir? Bir marka nasıl bir bakış açısıyla ele alınmalıdır? Nasıl bir iletişim yöntemi uygulanmalıdır? Marka, pazar ve tüketici arasındaki ilişki nedir?Günümüz dünyasında “marka”, markayla ilgili sorular ve ona bağlı etkinlikler kendi gündemini yaratmakta; bireysel başarı, estetik değerler, ekonomik zenginleşme ve katma değer yaratmak çabaları markalar üzerinde yükselmektedir.Onun içindir ki marka kavramı artık büyülü bir anlam taşımaktadır. Sadece öğretim üyeleri ve reklam dünyasının profesyonelleri değil, başarıya odaklanmak isteyen herkes marka kavramına ilgi göstermekte; markalaşmak denilen süreci anlamak, öğrenmek ve bir şeyler yapmak istemektedir.Eser yoğun bir ortak çalışmanın ürünüdür. Öğretim üyeleri, reklam ve iletişim dünyasından uzmanların görüşleriyle birlikte, uygulamanın içerisinden gelen insanların da tecrübelerine yer vermektedir. Bu yönüyle, sadece profesyonel değil, konuya ilgi duyan her kesin okumak isteyeceği bir kitap; aynı zamanda da dolu bir başvuru kaynağıdır.

    Kitap AdıFormatBoyutİndir Linki Ara
    Markaloji Markaya Dair Her ŞeyPDF6.23 MB Bul
    Markaloji Markaya Dair Her ŞeyEPUB6.96 MB Bul
    Markaloji Markaya Dair Her ŞeyMOBI5.49 MB Bul
    Markaloji Markaya Dair Her ŞeyODF5.86 MB Bul
    Markaloji Markaya Dair Her ŞeyDJVU7.32 MB Bul
    Markaloji Markaya Dair Her ŞeyRAR4.76 MB Bul
    Markaloji Markaya Dair Her ŞeyZIP4.39 MB Bul

    Benzer Kitaplar




    Kitap Yorumları - (0 Yorum)

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    *

    *

    *