Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Marketing Alet Çantası

Kategori: Diğer Yazar: Tugba Külekçi Dağdeviren Yayınevi: Abaküs Kitap

Marketing Alet Çantası

    Tanıtım Bülteni
    Dijital Pazarlama Stratejileri, SEO Teknikleri, Sosyal Medya & Marka ve Reklam Yönetimi Tüketicilerin artık reyonlarda değil, ekranlarda olduğunu biliyoruz. Bu kitap, dijitalde marka konumlandırma yapmak isteyen üniversitelerin ilgili bölümlerinde okuyan öğrencilere, dijital ajans çalışanlarına ve dijitalde kendini geliştirmek isteyenlere yönelik olarak hazırlanmıştır.Bu kitapta web tasarım, SEO, dijital pazarlama, dijital reklamcılık, sosyal medya yönetimi, marka yönetimi ve iletişimi stratejilerine yönelik tamamen denenmiş yöntemleri okuyacaksanız. Bu teknikler ışığında, sınırlı reklam bütçesi ile maksimum verimi almanın yollarını öğreneceksiniz.Yaklaşık 15 yıldır çeşitli sektörlerde olmak üzere global markalara, kurumsal firmalara ve resmi kurumlara hizmet ve eğitim veren bilişim uzmanının, akademik eğitim, deneyim ve bilgi birikiminin sentezlenmesi sonucu hazırlanmış değerli bir kaynak çalışmadır. İÇİNDEKİLER1. BölümDijital Dünya’ya Hoşbulduk  - İnternetin Doğuşu  - Bilgisayarın Tarihsel Gelişimi -World Wide Web Nedir?Web 1.0 ve Web 2.0, Web 3.0 ve Web 4.0 Teknolojisi Nedir?  - Blogların Tanımı –Blogların Çeşitleri ve Türleri Nelerdir? - SEO Nedir? - SEO Analiz Araçları –SEO Web Site Bağlantı Analiz Araçları - SEO Web Site Keyword Analiz Araçları –SEO Uyumlu Web Site Tasarımı için 25 Maddelik Check Listesi 2. Bölüm Sosyal Medya Nedir? -  Sosyal Medyanın Hayatımızdaki Yeri Nedir? –Sosyal medyanın benimsenmesi hızlanıyor –Sosyal Medya ile Geleneksel Medya Arasındaki Farklar - Dijital Kuşaklar (x, y, z) - Sosyal Ağlar KünyesiSosyal Medya İçerik Paylaşım Araçları Nedir?-En iyi 10 Sosyal Medya İçerik Paylaşım Aracı1) Sendible  2) Buffer  3) Hootsuite:  4) Tweetdeck 5) MeetEdgar 6) Post Planner 7) Sprout Social 8) Social Pilot  9) TailWind  10) CoSchedule İçerik Yönetimi Nedir?Sosyal Medya Reklamlarında Başarı Stratejileri - Sosyal Medya Reklam Modeli Nasıl Belirlenir?Facebook, Instagram ve WhatsApp Messenger’da - Reklam Planlamanın Püf Noktaları Nelerdir?Facebook Reklam Sisteminde Reklam Vermenin Ücreti Nedir? - Alaka Düzeyi Puanı Neyi Anlatmak İstiyor?Sosyal Ağlarda İçerik Paylaşım Saatleri Ne Zaman ve Ne Sıklıkla Olmalı?Facebook Yönetim Stratejisi -  Instagram Yönetim Stratejisi - Twitter Yönetim StratejisiYouTube Yönetim Stratejisi - LinkedIn Yönetim Stratejisi3. BölümDijital Reklam Yönetiminde 25 Maddelik Check Listesi –Nöropazarlamanın, Dijital Pazarlama Strateji Oluşumuna  -Psikolojik Katkıları Nelerdir? 20 Adet Mental Trigger (Zihinsel Tetikleyici) ile  - Dijital Strateji Oluşturma -E-mail Marketing Nedir?E-mail Marketing Nasıl Yapılır? - E-mail Marketing için Data Nasıl Oluşturulur?E-mail Marketing Teknikleri Nelerdir? –Dijital Pazarlamada Güncel Kalmak için Takip Edebileceğiniz Trend Kaynaklar 4. BölümInfluencer Marketing’e Kısa Bir Bakış
    Kitap AdıFormatBoyutBağlantı
    Marketing Alet ÇantasıPDF6.23 MB İndir
    Marketing Alet ÇantasıEPUB6.96 MB İndir
    Marketing Alet ÇantasıMOBI5.49 MB İndir
    Marketing Alet ÇantasıODF5.86 MB İndir
    Marketing Alet ÇantasıDJVU7.32 MB İndir
    Marketing Alet ÇantasıRAR4.76 MB İndir
    Marketing Alet ÇantasıZIP4.39 MB İndir

    ALTERNATİF İNDİRME LİNKLERİ

    Kitap AdıFormatBoyutBağlantı
    Marketing Alet ÇantasıPDF6.23 MB İndir

    Sponsorlu Kitaplar: Tamamı Ücretsiz 10 Kitap

    Kitap AdıFormatBoyutBağlantı
    Belki de Sevemedik - 1PDF6.23 MB İndir
    Belki de Sevemedik - 2PDF5.80 MB İndir
    Belki de Sevemedik - 3PDF6.10 MB İndir
    Sadece Allah'a Bırak - 1PDF5.10 MB İndir
    Sadece Allah'a Bırak - 2PDF5.50 MB İndir
    Sadece Allah'a Bırak - 3PDF5.80 MB İndir
    Bir Yudum AşkPDF4.75 MB İndir
    Dua Gibi SevPDF5.40 MB İndir
    Sessizlik Artık SensizlikPDF5.90 MB İndir
    Yüreğin Yorgunluk GörmesinPDF5.65 MB İndir

    Benzer Kitaplar




    Kitap Yorumları - (1 Yorum)


    Bugüne kadar okuduğum en akıcı, bilgi dolu ve güzel stratejilerle yol gösteren dijital pazarlama kitabıdır. Bu alanda çok kitap okudum fakat bu kitap favorim oldu. Çünkü hem dijital pazarlama uzmanı olmak isteyene yol gösteriyor, hem de marka sahibi olan girişimcilere ne yapması gerektiğini anlatıyor. Yazarın kalemine sağlık.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    *

    *

    *