1. Araştırma*: Medya Terimleri ve Açıklamaları - Erişim - Temel İstatistiki Tanımlar ve Medya Formülleri 2. Televizyon: Planlama Gerekleri - Satınalma Bilenenleri - Satınalmayı Tamamlama - Televizyon Terimleri Sözlüğü 3. Gazete: Tarihsel Bakış - Plan Geliştirme ve Müşteri Onayı - Uygulama - Reklamverene Fatura Çıkarma - Ödemeler - Sözlük 4. Radyo: Planlama Gerekleri - Satınalma Bilenenleri - Satınalmayı Tamamlama - Yayın Sonrası Değerlendirme - Sözlük 5. Internet’te Reklam: Internet’te Reklam Kampanyası - Hukuksal Konular ve Tazminat - Internet Reklamlarının Araştyrma ve Ölçümü - Gizlilik 6. Doğrudan Pazarlama: Genel Bakış - Doğrudan Pazarlama - Doğrudan Tepki Basın Reklamı - Doğrudan Tepki Televizyon Reklamı - Yeni Elektronik Medya - Alternatif Medya - Doğrudan Pazarlama Terimleri Sözlüğü
Kitap Yorumları - (0 Yorum)