Medya ve Tüketim Sosyolojisi

Kategori: Diğer Yazar: Hüseyin Köse Yayınevi: Ayraç Yayınları

Medya ve Tüketim Sosyolojisi

    Tanıtım Bülteni

    İhtiyaçla tüketim arasındaki karmaşık ilişkide “aşırılık” neden çağımızın yıldızı oldu? Medyanın bu yıldızın parlamasındaki rolü neydi? Üretim toplumundan tüketim toplumuna gelinen aşamada lüks ve israf nasıl kendisini ihtiyacın tahtına oturttu? Tüm bu soruları detaylı bir biçimde ele alan Hüseyin Köse, medya ve tüketim arasındaki ilişkinin çeşitli boyutlarını geniş bir çerçevede çözümlerken, bir yandan da bu konuda, aralarında Baudrillard, Bourdieu, Mattelart, Lefebvre, Virilio, Barthes ve Debord gibi Fransız düşünürlerin fikirlerinin bulunduğu bir düşünce ağını tartışmaya açıyor.“Medya” eliyle “ihtiyaç”larının yerine “arzu”su geçmiş olan yüzyılımız insanı için eleştirel bir nirengi noktası…

    Kitap AdıFormatBoyutİndir Linki Ara
    Medya ve Tüketim SosyolojisiPDF6.23 MB Bul
    Medya ve Tüketim SosyolojisiEPUB6.96 MB Bul
    Medya ve Tüketim SosyolojisiMOBI5.49 MB Bul
    Medya ve Tüketim SosyolojisiODF5.86 MB Bul
    Medya ve Tüketim SosyolojisiDJVU7.32 MB Bul
    Medya ve Tüketim SosyolojisiRAR4.76 MB Bul
    Medya ve Tüketim SosyolojisiZIP4.39 MB Bul

    Benzer Kitaplar




    Kitap Yorumları - (2 Yorum)

    Her tüketilen şey ihtiyaç mıdır yoksa israfa doğru mu sürükleniyoruzu ele alırken kafada çeşitli soru işaretleri ister istemez oluşmaktadır.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    *

    *

    *