Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Müşteriyi Yakalamak  Yeni Nesil Perakende Yönetimi

Kategori: Ekonomi Yazar: Dr. Melik Karabıyıkoğlu Yayınevi: The Kitap

Müşteriyi Yakalamak Yeni Nesil Perakende Yönetimi

    Tanıtım Bülteni
    Covid-19 nedeniyle en çok darbe alan sektörlerden biri olan perakende satış noktaları, ne yapacağını bilemediği için bir süre sendeledi. Sadece sendelemekle kalmadı, müşterilerinin de davranışını öngöremedi. Peki müşteri davranışları bu süreçte gerçekten değişti mi?Müşteriyi Yakalamak yalnızca perakende sektöründeki mağazalar için değil, kafe, restoran, muayenehane, hastane, fuar, kütüphane, park, tiyatro, etkinlik alanları gibi marka, ürün ve müşterinin olduğu bütün satış ya da hizmet noktalarında, müşterilerin ziyaret etmeleri, satın almaları ya da deneyim yaşamaları için etkin bir satış/hizmet noktasının nasıl olması gerektiğini, hangi değişkenlerin stratejileri nasıl etkilediğini detaylı ve yeni normale uygun bir şekilde anlatıyor.Akademik kariyerini perakendede tüketici davranışları üzerine tamamlayan, 2012-2018 yılları arasında perakende gurusu olarak tanınan Paco Underhill ile işbirliği yaparak Envirosell Türkiye ofisini açan ve 2018 sonrasında kendi modeliyle perakendecilere stratejiler üreten Dr. Melik Karabıyıkoğlu, perakendecilerin doğru stratejileri nasıl geliştireceği ve tüketicilerin de bir satış noktasına neden geldiklerini anlamaları için onlara okunaklı bir rehber sunuyor.
    SatıcıKitap AdıBağlantı
    TrendyolMüşteriyi Yakalamak Yeni Nesil Perakende Yönetimi Satın Al
    KitapyurduMüşteriyi Yakalamak Yeni Nesil Perakende Yönetimi Satın Al
    D&RMüşteriyi Yakalamak Yeni Nesil Perakende Yönetimi Satın Al
    IdefixMüşteriyi Yakalamak Yeni Nesil Perakende Yönetimi Satın Al
    BKM KitapMüşteriyi Yakalamak Yeni Nesil Perakende Yönetimi Satın Al
    HepsiburadaMüşteriyi Yakalamak Yeni Nesil Perakende Yönetimi Satın Al
    Nadir KitapMüşteriyi Yakalamak Yeni Nesil Perakende Yönetimi Satın Al
    N11Müşteriyi Yakalamak Yeni Nesil Perakende Yönetimi Satın Al
    Amazon TürkiyeMüşteriyi Yakalamak Yeni Nesil Perakende Yönetimi Satın Al
    Kitap AdıFormatBoyutBağlantı
    Müşteriyi Yakalamak Yeni Nesil Perakende YönetimiPDF6.23 MB İndir
    Müşteriyi Yakalamak Yeni Nesil Perakende YönetimiEPUB6.96 MB İndir
    Müşteriyi Yakalamak Yeni Nesil Perakende YönetimiMOBI5.49 MB İndir
    Müşteriyi Yakalamak Yeni Nesil Perakende YönetimiODF5.86 MB İndir
    Müşteriyi Yakalamak Yeni Nesil Perakende YönetimiDJVU7.32 MB İndir
    Müşteriyi Yakalamak Yeni Nesil Perakende YönetimiRAR4.76 MB İndir
    Müşteriyi Yakalamak Yeni Nesil Perakende YönetimiZIP4.39 MB İndir

    TÜRKİYE'DE BİR İLK: TAMAMEN YASAL ÜCRETSİZ PDF KİTAP ARŞİVİ

    %100 Yasal • Hızlı Erişim • Telifsiz Eserler
    Türkiye’nin tamamen yasal ve ücretsiz e-kitap kütüphanesi; roman, deneme, kişisel gelişim gibi pek çok kategorideki eseri tek çatı altında sunar. Kitapları doğrudan tarayıcınızda çevrimiçi okuyabilir veya tek tıkla PDF formatında indirerek çevrimdışı keyfini çıkarabilirsiniz. "Popüler", "En Çok İndirilenler" ve "Yeni Eklenenler" sekmeleri ile zengin kategori-yazar listeleri, aradığınız başlığa saniyeler içinde ulaşmanızı kolaylaştırır. Opsiyonel kayıt/giriş sistemi ise okuma geçmişinizi saklar ve favori eserlerinize hızlı erişim sunar.

    Benzer Kitaplar




    Kitap Yorumları - (0 Yorum)

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    *

    *

    *