Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Okullarda Acil Durum Yönetimi

Kategori: Eğitim Yazar: Dr. Kazım Çelik Yayınevi: Anı Yayıncılık

Okullarda Acil Durum Yönetimi

  • Yayın Tarihi: 04.04.2007
  • ISBN: 9789944474115
  • Dil: TÜRKÇE
  • Sayfa Sayısı: 230
  • Cilt Tipi: Karton Kapak
  • Kağıt Cinsi: Kitap Kağıdı
  • Boyut: 13.5 x 19.5 cm
Tanıtım Bülteni
Acil durum, can ve/veya malı tehlikeye sokan ve hemen tepki verilmesi gereken, beklenmedik olaylardır.Acil durum yönetiminin amacı; bir acil durum meydana geldiğinde hayatları kurtarmak, yaralanmaları önlemek, mülkü ve çevreyi korumaktır. Bu çalışma bir okulda meydana gelebilecek acil durumun önlenmesi, planlanması ve acil durum meydana geldiğinde en hasarsız şekilde atlatılmasını sağlamak üzere yapılmıştır.Okul acil durum yönetiminin amacı; il/ilçe eğitim yöneticileri, okul yöneticileri. öğretmenler, okul çalışanları, öğrenciler, veleiler ve diğer ilgililere, okullarda ve çevresinde meydana gelen acil durumlarda nasıl davranacakları konusunda yok göstermektir. Ayrıca okul ve çevresinde meydana gelebilecek her tür acil durum öncesi, sırası ve sonrasında alınması gereken önelemleri koordine etmek için hazırlanan planlara rehberlik etmektir.Okullarda şiddet, intihar, zehirlenme, salgın hastalaık, deprem, yangın, kötü hava koşulları (sel,fırtına gibi) vb. acil durumlar olabilir.Okullar, bu acil durumların gerektirdiği yönetimi sunmaya hazır olmalıdır.
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Okullarda Acil Durum Yönetimi PDF 9.55 MB İndir
Okullarda Acil Durum Yönetimi EPUB 10.67 MB İndir
Okullarda Acil Durum Yönetimi MOBI 8.42 MB İndir
Okullarda Acil Durum Yönetimi ODF 8.98 MB İndir
Okullarda Acil Durum Yönetimi DJVU 11.23 MB İndir
Okullarda Acil Durum Yönetimi RAR 7.30 MB İndir
Okullarda Acil Durum Yönetimi ZIP 6.74 MB İndir

Sponsorlu Kitaplar

Satıcı Kitap Adı Bağlantı
BKM Kitap Sessizlik Artık Sensizlik Satın Al
Kitapyurdu Yüreğin Yorgunluk Görmesin Satın Al

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (0 Yorum)

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*