Otistik Çocuklara Tuvalet Becerilerinin Öğretimi

Kategori: Eğitim Yayınevi: Eğiten Kitap

Otistik Çocuklara Tuvalet Becerilerinin Öğretimi

Tanıtım Bülteni
Bu kitabın yazılmasındaki en önemli amacı geleneksel yöntemlerin işe yaramadığı otistik çocuklarda tuvalet eğitimi için yapılabilecek uyarlamalar ve özel yöntemlerin aileler ve eğitimcilere aktarılmasının sağlanması oluşturmaktadır. Kitapta tuvalet becerisini kazandırma sürecinin bel kemiğini oluşturan hazırlık sürecinden başlayarak yapılabilecek düzenlemeler ve uyarlamalara, kullanılabilecek yöntem ve tekniklere ve sıkça karşılaşılan sorunlara ilişkin çözüm önerilerine yer verilmiştir.
Satıcı Kitap Adı Bağlantı
Trendyol Otistik Çocuklara Tuvalet Becerilerinin Öğretimi Satın Al
Kitapyurdu Otistik Çocuklara Tuvalet Becerilerinin Öğretimi Satın Al
D&R Otistik Çocuklara Tuvalet Becerilerinin Öğretimi Satın Al
Idefix Otistik Çocuklara Tuvalet Becerilerinin Öğretimi Satın Al
BKM Kitap Otistik Çocuklara Tuvalet Becerilerinin Öğretimi Satın Al
Hepsiburada Otistik Çocuklara Tuvalet Becerilerinin Öğretimi Satın Al
Gittigidiyor Otistik Çocuklara Tuvalet Becerilerinin Öğretimi Satın Al
N11 Otistik Çocuklara Tuvalet Becerilerinin Öğretimi Satın Al
Amazon Türkiye Otistik Çocuklara Tuvalet Becerilerinin Öğretimi Satın Al
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Otistik Çocuklara Tuvalet Becerilerinin Öğretimi PDF 6.23 MB İndir
Otistik Çocuklara Tuvalet Becerilerinin Öğretimi EPUB 6.96 MB İndir
Otistik Çocuklara Tuvalet Becerilerinin Öğretimi MOBİ 5.49 MB İndir
Otistik Çocuklara Tuvalet Becerilerinin Öğretimi ODF 5.86 MB İndir
Otistik Çocuklara Tuvalet Becerilerinin Öğretimi DJVU 7.32 MB İndir
Otistik Çocuklara Tuvalet Becerilerinin Öğretimi RAR 4.76 MB İndir
Otistik Çocuklara Tuvalet Becerilerinin Öğretimi ZIP 4.39 MB İndir

Sponsorlu Kitaplar

Satıcı Kitap Adı Bağlantı
BKM Kitap Sessizlik Artık Sensizlik Satın Al
Kitapyurdu Yüreğin Yorgunluk Görmesin Satın Al

Kitap Yorumları - (0 Yorum)

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*