“Değerli dostlarım; bu kitabı kaleme alırken maksadım hayatımın bir tarihçesini yazmak değil. Ana hedefim, özellikle genç arkadaşlarımı ders almaya çalıştığım geçmiş deneyimlerimden yararlandırmaktır.”Bu sözler, Pazarlama-Tanıtım-Halkla İlişkiler eserinin sahibi Üzeyir Garih’e aittir. Garih, bu eserde, satış sonrası ürün veya hizmetin kullanımdan kalkıncaya kadar olagelen tüm işlemlerinin toplamı olan pazarlamanın bütün inceliklerini okuyucuyla paylaşıyor.Pazarlama için belirttiği aşamaların hepsinin yerine getirilmesi konusunun altını çizen Üzeyir Garih, 50 yılı aşkın iş hayatındaki birçok tecrübesini bu kitapta ele alıyor.
Ben bu kitabı alırken büyük beklentiler içerisindeydim. Ama kitabın tamamen Garih’in hayat tecrübeleri, olaylar hakkındaki yorumları ve şahsi kanaatlerinden oluştuğunu gördüm. Pazarlamayla akademik olarak ilgilenenlere tavsiye etmiyorum ama küçük işletmeler için gayet güzel tavsiyelerle dolu bir kitap. Ayrıca eski tarihli bir yayın olduğu için kendi zamanının pazarlama düşüncelerini taşıyor, zamanımızınkileri değil…
Garih’in bence en önemli kitabı. İş hayatının tüm tecrübelerini analitik bir hassasiyetle kaleme almış. Keşke yaşasaydı da daha fazlasını bizlere aktarabilseydi…
s.a. üzeyir garih’in ilk defa kitabını okuyorum. kitap tamamen büyük ve kendini kanıtlamış firmalar yönelik yazılmış ve üzeyir garih’in kendi fikirlerini aktardığı bir kitap. teknik açıdan kanıtlanmış olacağını sanmıyorum. bilimsel yazılan bir kitap değil sadece tecrübelerin aktarıldığı yorum dolu bir kitap. hiç okumamaktan iyidir.
Kitap Yorumları - (5 Yorum)
Bilgiler güncel değil diyenlere; Temel hususlar hiç güncelliğini yitirmez. Üzeyir Garih’in tecrübeleri önemli. Tavsiye ederim.
Günümüzde bu konuda yazılmış daha faydalı kitaplar var.
Ben bu kitabı alırken büyük beklentiler içerisindeydim. Ama kitabın tamamen Garih’in hayat tecrübeleri, olaylar hakkındaki yorumları ve şahsi kanaatlerinden oluştuğunu gördüm. Pazarlamayla akademik olarak ilgilenenlere tavsiye etmiyorum ama küçük işletmeler için gayet güzel tavsiyelerle dolu bir kitap. Ayrıca eski tarihli bir yayın olduğu için kendi zamanının pazarlama düşüncelerini taşıyor, zamanımızınkileri değil…
Garih’in bence en önemli kitabı. İş hayatının tüm tecrübelerini analitik bir hassasiyetle kaleme almış. Keşke yaşasaydı da daha fazlasını bizlere aktarabilseydi…
s.a. üzeyir garih’in ilk defa kitabını okuyorum. kitap tamamen büyük ve kendini kanıtlamış firmalar yönelik yazılmış ve üzeyir garih’in kendi fikirlerini aktardığı bir kitap. teknik açıdan kanıtlanmış olacağını sanmıyorum. bilimsel yazılan bir kitap değil sadece tecrübelerin aktarıldığı yorum dolu bir kitap. hiç okumamaktan iyidir.