çakır derler, namı kendiyle yürürişte gün, bordoda vuruşma günüdürkurtulmaktır, kalkıp dövüşmektirçakırın bir de çocukluğu söylenmemiştirşimdi o gelir aklınabaktıkça kolunun kendinde kalan kısmınabir gördüğü, biri görmediği iki dünyanın incelip bedenine giren, girdikçe büyüyen acının haklıdır belki de kalkıp gidememekte.gidemiyoruz.
Masalsı bir dille yazılmış İsmail Kılıçaslan şiirleri.Cahit Zarifoğlu ya da İsmet Özel’e alenen bir öykünme göze çarpıyor hemen.Ancak kullandığı dil ise ikisinden ziyade Sezai Karakoç şiirleri tadında.Ancak öykünmeden öteye geçemiyor ne yazık ki.Yine de başarılı bir deneme olarak nitelendirelebilir.Meksika Sınırı vesilesiyle edindim kitabı.Beklentilerimi karşılamasa da pişman değilim.
has şair aslında kılıçarslan ama denediği bu masal-öykü karışımı kitap ile anlatıda da iyi olduğunu gösteriyor. aslında bildik masal-öyküleri farklı bir dille anlatmış, yani çoğu öykü-masal belki tanıdık gelecektir size.
Kitap Yorumları - (5 Yorum)
İsmail Kılıçarslan’ın imgeyle yazdığı dönemin ikinci kitabı. Şiir anlayışını değiştirdi sonra.
Samimi bir dille yazılmış kendimizi bulacağımız şiirleri barındıran bir kitap
İsmail Kılıçarslan’ın kendine has, güzel bir üslubu var. her şiiir sevene değil bu tarzı sevenlere hitab ediyor.
Masalsı bir dille yazılmış İsmail Kılıçaslan şiirleri.Cahit Zarifoğlu ya da İsmet Özel’e alenen bir öykünme göze çarpıyor hemen.Ancak kullandığı dil ise ikisinden ziyade Sezai Karakoç şiirleri tadında.Ancak öykünmeden öteye geçemiyor ne yazık ki.Yine de başarılı bir deneme olarak nitelendirelebilir.Meksika Sınırı vesilesiyle edindim kitabı.Beklentilerimi karşılamasa da pişman değilim.
has şair aslında kılıçarslan ama denediği bu masal-öykü karışımı kitap ile anlatıda da iyi olduğunu gösteriyor. aslında bildik masal-öyküleri farklı bir dille anlatmış, yani çoğu öykü-masal belki tanıdık gelecektir size.