Post Modern Pazarlama

Kategori: Ekonomi Yazar: Prof. Dr. Yavuz Odabaşı Yayınevi: Mediacat Kitapları

Post Modern Pazarlama

  • Yayın Tarihi: 26.04.2004
  • ISBN: 9789756347140
  • Dil: TÜRKÇE
  • Sayfa Sayısı: 216
  • Cilt Tipi: Karton Kapak
  • Kağıt Cinsi: Kitap Kağıdı
  • Boyut: 14.5 x 21.5 cm
Tanıtım Bülteni

Pazarlamanın eski zamanlarında piyasaya “ürün odaklı” bir anlayış hakimdi. Önemli olan mümkün olduğu kadar çok ve verimli üretim yapmaktı. “Her arz talebini yaratır” diye düşünülüyordu.Daha sonra “Çok satış, çok kar getirir” düşüncesine dayanan, reklam ve kişisel satışın ön plana çıktığı “satış odaklı” yeni bir devir başladı.Ve sonunda hala devam eden yeni bir döneme girdik. Artık pazarlamanın odağında tüketici var. Artan iletişim ve ulaşım olanaklarıyla tercih imkanı genişleyen tüketiciler artık çok daha seçici. Bu yeni dönemin dinamiklerini anlamayan ve tüketicilerin gerçekten ne istediğini bilmeyen üreticilerin ayakta kalması neredeyse imkansız.Prof. Dr. Yavuz Odabaşı, bu kitabında, postmodern paradigmadan da yararlanarak bu yeni ve zorlu dönemi analiz ediyor. Yeni dönemin şartlarını, tüketim alışkanlıklarını ve tüketicilerini dahaiyi anlamak istiyorsanız işe bu kitabı okuyarak başlayabilirsiniz.

Kitap AdıFormatBoyutİndir Linki Ara
Post Modern PazarlamaPDF8.96 MB Bul
Post Modern PazarlamaEPUB10.02 MB Bul
Post Modern PazarlamaMOBI7.91 MB Bul
Post Modern PazarlamaODF8.44 MB Bul
Post Modern PazarlamaDJVU10.55 MB Bul
Post Modern PazarlamaRAR6.86 MB Bul
Post Modern PazarlamaZIP6.33 MB Bul

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (5 Yorum)

Yavuz hocam 80 sonrası pazarlamayı çok güzel anlatmış. özellikle postiche örneği çok hoşuma gitmişti.

bu modeli öğrenmek icin güzel bir kaynak. ayrıca toplumumuzdan da pek cok örnek sunması da çok iyi

Post modern pazarlama kavramını sindire sindire öğrenmek için güzel bir kaynak.

Pazarlamaya ilgisi olanlar için göz atılması gereken bir kitap.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*