Reklam ve Biz

Kategori: Diğer Yazar: Belma Güneri Fırlar Yayınevi: Dokuz Eylül Yayınları

Reklam ve Biz

  • Yayın Tarihi: 31.12.2003
  • ISBN: 9789756981627
  • Dil: TÜRKÇE
  • Sayfa Sayısı: 208
  • Cilt Tipi: Karton Kapak
  • Kağıt Cinsi: 1. Hm. Kağıt
  • Boyut: 15 x 22 cm
Tanıtım Bülteni
Bir arabanın veya bilgisayarın nasıl işlediğini, ona işlerlik kazandıran ara bağlantı birimlerinin neler olduğunun açıklanması mümkündür. Ancak birebir insanı ve onun kara kutusunu hedef alan üretimleri düşünün...Söz konusu olan edebi bir roman veya bir şiir olduğunda bile insanın kapalı kutusunda ve çeşitli belirleyici faktörlerin etkisiyle açığa çıkan tepkilerinin hem insandan insana farklılaştığı hem de neden-nasılların çözümlenmesinin oldukça karmaşık olduğu görülür. Ne sadece bir ders kitabı, ne de çözüm reçeteleri sunan bir başvuru kitabı mantığı ile hazırlanmamış, Reklam ve Biz; reklamın insan davranışından bağımsız olamayacağı ve karşılıklı bir iletişim-etkileşimin söz konusu olmasının yanı sıra, insan içgüdüsel tepkilerinin reklama yansıması boyutundaki etkileşim mercek altına alınmaktadır. Akademisyenlerden teorisyenlere, öğrencilerden günlük yaşamlarında kendilerini konuya yakın bulan sayısız kişiye yönelik olan Reklam ve Biz'in insan-reklam etkileşimine getirilen açıklamalar boyutunda farklılaşma noktasını ise, insana ait içgüdüsel tepkiler olarak sevgilerimizin, üzüntülerimizin, korkularımızın veya tembelliklerimizin reklam temalarında tekrar yaşantılarımıza katılımının nasıllarının ortaya konmasıdır.
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Reklam ve Biz PDF 8.63 MB İndir
Reklam ve Biz EPUB 9.65 MB İndir
Reklam ve Biz MOBİ 7.62 MB İndir
Reklam ve Biz ODF 8.13 MB İndir
Reklam ve Biz DJVU 10.16 MB İndir
Reklam ve Biz RAR 6.60 MB İndir
Reklam ve Biz ZIP 6.09 MB İndir

Sponsorlu Kitaplar

Satıcı Kitap Adı Bağlantı
BKM Kitap Sessizlik Artık Sensizlik Satın Al
Kitapyurdu Yüreğin Yorgunluk Görmesin Satın Al

Kitap Yorumları - (0 Yorum)

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*