Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Reklam ve Medya Planlaması

Kategori: Diğer Yazar: Gülbuğ Erol Yayınevi: Beta Basım Yayım

Reklam ve Medya Planlaması

  • Yayın Tarihi: 01.10.2007
  • ISBN: 9789752957138
  • Dil: TÜRKÇE
  • Sayfa Sayısı: 196
  • Cilt Tipi: Karton Kapak
  • Kağıt Cinsi: 1. Hm. Kağıt
  • Boyut: 16.5 x 23.5 cm
Tanıtım Bülteni
Reklam ve Medya Planına Kuramsal YaklaşımlarMedya ve Satış Sektörü ÜzerineReklamın ve Medya Planlamasının İşlevleriMedya Planlamasına GirişMedya Palanlamasında Kullanılan Kavramlar, Terimler ve Temel Ölçüm TeknikleriEn İyi Medya Hedeflerini GeliştirmeÇeşitli Reklam Araçlarının KarşılaştırılmasıPlanı OluşturmakMedya Planını Yazmak ve SunmakMedya Planı İçin Kullanılan Planlama ModelleriAlternatif Medya Planları OluşturmakReklam Araçlarının Maliyetleri ve Medyadan Satın AlımMedya Planının DeğerlendirilmesiGenel Değerlendirme ve Sonuç
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Reklam ve Medya Planlaması PDF 8.13 MB İndir
Reklam ve Medya Planlaması EPUB 9.09 MB İndir
Reklam ve Medya Planlaması MOBI 7.18 MB İndir
Reklam ve Medya Planlaması ODF 7.66 MB İndir
Reklam ve Medya Planlaması DJVU 9.57 MB İndir
Reklam ve Medya Planlaması RAR 6.22 MB İndir
Reklam ve Medya Planlaması ZIP 5.74 MB İndir

ALTERNATİF İNDİRME LİNKLERİ

Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Reklam ve Medya Planlaması PDF 8.13 MB İndir

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (1 Yorum)


Medya planlamasıyla uğraşan arkadaşlarımızın gerçekten okuyabileceği yalın ve sade bir kitap teknik terimleri daha iyi anlıyor ve planlamanın nasıl hazırlanacağını tüm ayrıntılarına kadar öğreniyorsunuz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*