Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Reklam ve Tüketici Zihni

Kategori: Diğer Yazar: Alice K. Sylvester Yayınevi: Mediacat Kitapları

Reklam ve Tüketici Zihni

  • çevirmen: İnci Berna Kalınyazgan
  • Yayın Tarihi: 30.03.2004
  • ISBN: 9789758378968
  • Dil: TÜRKÇE
  • Sayfa Sayısı: 419
  • Cilt Tipi: Karton Kapak
  • Kağıt Cinsi: Kitap Kağıdı
  • Boyut: 14.5 x 21.5 cm
Tanıtım Bülteni
Ortalama bir insan ömrünün 1,5 senesi televizyon reklamlarını izlemekle geçiyor. Reklamlar, beyin hücrelerimizin en ücra kıvrımlarını bile avuçlarının içi gibi biliyorlar artık. Reklamcılara insanların dimağlarını fethetmekle uğraşıyor. Peki bunu başarabilmek için hangi kaynaklara başvuruyorlar?..Pazar araştırmaları uzmanı ve psikolog Max Sutherland, reklamcı Alice K. Sylvester ile tüketicinin zihninde yer etmiş reklamların çıkış noktalarını, internetin de dahil olduğu geniş kapsamlı bir mecra değerlendirmesiyle okuyucuya sunuyor. Uluslararası üne kavuşmuş "meşhur reklamlar"dan örneklerden yola çıkılarak, tüketicinin zihninde yer etmek için neyin işe yaradığı, neyin yaramadığı ve tüm bunların sebepleri Reklam ve Tüketici Zihni'nde açığa çıkarılıyor.Reklam ve Tüketici Zihni ''Başarıya ulaşmanın 100 yolu'' tarzı kitap değil! İrili ufaklı her türlü meslek grubunun, reklamcıların, reklamcılık öğrenimi görenlerin, reklamlarin zihninde ettiği yeri sorgulamak isteyen tüketicilerin; kısaca reklam hakkında bilgi sahibi olmak isteyen herkesin başvurabileceği bir ''bilgi kaynağı''.
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Reklam ve Tüketici Zihni PDF 17.39 MB İndir
Reklam ve Tüketici Zihni EPUB 19.44 MB İndir
Reklam ve Tüketici Zihni MOBI 15.34 MB İndir
Reklam ve Tüketici Zihni ODF 16.37 MB İndir
Reklam ve Tüketici Zihni DJVU 20.46 MB İndir
Reklam ve Tüketici Zihni RAR 13.30 MB İndir
Reklam ve Tüketici Zihni ZIP 12.28 MB İndir

ALTERNATİF İNDİRME LİNKLERİ

Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Reklam ve Tüketici Zihni PDF 17.39 MB İndir

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (1 Yorum)


Reklam uzerine yazilmis en iyi kitaplardan birisidir. Kitap eski oldugu icin cok sayida basili medyadan ornek var, ancak yaraticilik ve tuketiciyi anlamak hala gecerli. Pazarlama ve reklam sektorund calislara tavsiye ederim.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*