Reklamda Kültürlerarasılık

Kategori: Diğer Yazar: Doç. Dr. Rengin Küçükerdoğan Yayınevi: Es Yayınları

Reklamda Kültürlerarasılık

    Tanıtım Bülteni

    Reklamcılar “evrensel iletişimi” sağlayabilmek amacıyla “ortak gör¬sel bir dil” arayışına girmişlerdir. Bu doğrultuda, “güçlü”, “etkin”, “etkili”, “çekici” görüntülerin, iletilerin kurgulanması gereklidir hiç kuşkusuz. Ancak “görsel esperanto”, her ülkede her tür hedef kitle için uygun mudur? Böyle bir görsel dil reklam iletişimi açısından uygulanabilir mi yoksa bu dile, iletinin aktarılacağı ülkenin “değerleri” de eklenmeli mi¬dir? Bu soruya, kimilerinden, “hayır, değerleri katmak gerekmez, çünkü görüntü çok güçlü bir etmendir, kimi zaman sözlü iletişimin bile yerini alır. Sonuçta, herkes görsel iletileri çok kolay algılayabilir” yanı¬tını alabiliriz. Bu yanıtın doğruluğu tartışılabilir.

    Kitap AdıFormatBoyutİndir Linki Ara
    Reklamda KültürlerarasılıkPDF6.23 MB Bul
    Reklamda KültürlerarasılıkEPUB6.96 MB Bul
    Reklamda KültürlerarasılıkMOBI5.49 MB Bul
    Reklamda KültürlerarasılıkODF5.86 MB Bul
    Reklamda KültürlerarasılıkDJVU7.32 MB Bul
    Reklamda KültürlerarasılıkRAR4.76 MB Bul
    Reklamda KültürlerarasılıkZIP4.39 MB Bul

    Benzer Kitaplar




    Kitap Yorumları - (0 Yorum)

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    *

    *

    *