Reklamda Kültürlerarasılık

Kategori: Diğer Yazar: Doç. Dr. Rengin Küçükerdoğan Yayınevi: Es Yayınları

Reklamda Kültürlerarasılık

Tanıtım Bülteni
Reklamcılar "evrensel iletişimi" sağlayabilmek amacıyla "ortak gör¬sel bir dil” arayışına girmişlerdir. Bu doğrultuda, "güçlü", "etkin", "etkili", "çekici" görüntülerin, iletilerin kurgulanması gereklidir hiç kuşkusuz. Ancak "görsel esperanto", her ülkede her tür hedef kitle için uygun mudur? Böyle bir görsel dil reklam iletişimi açısından uygulanabilir mi yoksa bu dile, iletinin aktarılacağı ülkenin "değerleri" de eklenmeli mi¬dir? Bu soruya, kimilerinden, "hayır, değerleri katmak gerekmez, çünkü görüntü çok güçlü bir etmendir, kimi zaman sözlü iletişimin bile yerini alır. Sonuçta, herkes görsel iletileri çok kolay algılayabilir" yanı¬tını alabiliriz. Bu yanıtın doğruluğu tartışılabilir.
Satıcı Kitap Adı Bağlantı
Trendyol Reklamda Kültürlerarasılık Satın Al
Kitapyurdu Reklamda Kültürlerarasılık Satın Al
D&R Reklamda Kültürlerarasılık Satın Al
Idefix Reklamda Kültürlerarasılık Satın Al
BKM Kitap Reklamda Kültürlerarasılık Satın Al
Hepsiburada Reklamda Kültürlerarasılık Satın Al
Gittigidiyor Reklamda Kültürlerarasılık Satın Al
N11 Reklamda Kültürlerarasılık Satın Al
Amazon Türkiye Reklamda Kültürlerarasılık Satın Al
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Reklamda Kültürlerarasılık PDF 6.23 MB İndir
Reklamda Kültürlerarasılık EPUB 6.96 MB İndir
Reklamda Kültürlerarasılık MOBİ 5.49 MB İndir
Reklamda Kültürlerarasılık ODF 5.86 MB İndir
Reklamda Kültürlerarasılık DJVU 7.32 MB İndir
Reklamda Kültürlerarasılık RAR 4.76 MB İndir
Reklamda Kültürlerarasılık ZIP 4.39 MB İndir

Sponsorlu Kitaplar

Satıcı Kitap Adı Bağlantı
BKM Kitap Sessizlik Artık Sensizlik Satın Al
Kitapyurdu Yüreğin Yorgunluk Görmesin Satın Al

Kitap Yorumları - (0 Yorum)

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*