Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Reklamda Mükemmele Ulaşmak

Kategori: Diğer Yayınevi: Reklamcılık Vakfı Yayınları

Reklamda Mükemmele Ulaşmak

  • çevirmen: Kolektif
  • Editor: Leslie Butterfield
  • Yayın Tarihi: 01.01.2001
  • Dil: TÜRKÇE
  • Sayfa Sayısı: 315
  • Cilt Tipi: Karton Kapak
  • Kağıt Cinsi: Kitap Kağıdı
  • Boyut: 13.5 x 21 cm
Tanıtım Bülteni
Reklamda Mükemmele Ulaşmak yakın dönemde Reklamcılık sektöründe yer almış ve mesleğinde en üst düzeye yükselmiş bir grup arastırmacı tarafından kaleme alındı. IPA'ın Yedi Aşamalı Programında eğitim veren reklam ustalarının sunum metinlerini makale biçimine dönüştürmesiyle oluşan kitabın editörlüğünü IPA'in Eğitim ve Geliştirme Komitesinin başkanlığını da yapmış olan Leslie Butterfield üstlenmiş.Reklamda Mükemmele Ulaşmak'ın ilk baskısı 1997'de yapıldı, kitabyn gördüğü büyük ilgi üzerine makaleler güncellenerek ve yeni makaleler eklenerek bu ikinci baskı gerçekleştirildi. Yaratıcılığı odak noktası almak yerine reklama büyük katkıda bulunan ve daha az görünür olan planlama, müsteri ilişkileri yönetimi, medya ve diğer iş dallarına yönelen kitap, reklam sürecini olusturan araştırma, strateji geliştirme ve reklamverenin bakış açısı gibi alanlara da ışık tutuyor.Okurun bu kitabı istediği bölümden başlayarak okumasını öneriyorum. Reklam sektöründe her gün karsylaştığınız sorunlara yanıt bulmak üzere veya reklamcılığı bütün derinliği ve zenginliğiyle bir endüstri olarak algılamaya yardımcı olursa kitap amacına ulasmış olacaktir. Leslie Butterfield 1. Başarılı marka oluşturma Peter Doyle2. Reklamın katkısı John Bartle3. Reklamveren üzerindeki baskılar Mike Sommers4. Strateji geliştirme Simon Clemmow5. Nicel veriler ve reklam stratejisi geliştirme Chris Forrest6. Nitel araştırmada analiz ve yorumlama: Bir araştırmacının bakış açısı Roddy Glen7. Yaratıcı iş özeti sunumu (briefing) Gary Duckworth8. Yaratıcı iş özetleme: Yaratıcı bakış açısı Steve Henry9. Reklamcylardan en iyi verimi almak Richard Hynter10. Medyanyn stratejik önemi Andy Tilley11. Reklamı değerlendirmek Tim Broadbent12. Toplam iletişim stratejisi Tim Pile13. Reklamın marka bağımlılığı yaratmadaki rolü Andrew Crosthwaite14. Reklam ve hisse değeri Leslie Butterfield
Kitap AdıFormatBoyutBağlantı
Reklamda Mükemmele UlaşmakPDF13.07 MB İndir
Reklamda Mükemmele UlaşmakEPUB14.61 MB İndir
Reklamda Mükemmele UlaşmakMOBI11.54 MB İndir
Reklamda Mükemmele UlaşmakODF12.30 MB İndir
Reklamda Mükemmele UlaşmakDJVU15.38 MB İndir
Reklamda Mükemmele UlaşmakRAR10.00 MB İndir
Reklamda Mükemmele UlaşmakZIP9.23 MB İndir

ALTERNATİF İNDİRME LİNKLERİ

Kitap AdıFormatBoyutBağlantı
Reklamda Mükemmele UlaşmakPDF13.07 MB İndir

Sponsorlu Kitaplar: Tamamı Ücretsiz 10 Kitap

Kitap AdıFormatBoyutBağlantı
Belki de Sevemedik - 1PDF6.23 MB İndir
Belki de Sevemedik - 2PDF5.80 MB İndir
Belki de Sevemedik - 3PDF6.10 MB İndir
Sadece Allah'a Bırak - 1PDF5.10 MB İndir
Sadece Allah'a Bırak - 2PDF5.50 MB İndir
Sadece Allah'a Bırak - 3PDF5.80 MB İndir
Bir Yudum AşkPDF4.75 MB İndir
Dua Gibi SevPDF5.40 MB İndir
Sessizlik Artık SensizlikPDF5.90 MB İndir
Yüreğin Yorgunluk GörmesinPDF5.65 MB İndir

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (0 Yorum)

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*