Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Reklamın Dili

Kategori: Diğer Yazar: Uğur Batı Yayınevi: Alfa Yayınları

Reklamın Dili

Tanıtım Bülteni
O sözlerin Sihri… Türkçe yazında reklamcılığa ilişkin yazılmış en kapsamlı ve çarpıcı kitaplardan biri…Kitap, reklamcılığı ilk olarak kavramsal olarak inceliyor. Reklamın tüm unsurlarını, ideal biçimleriyle ve örneklerle okuyucuya anlatmayı amaçlıyor. Reklamın Dili’nde yazar, reklamı reklam yapan görsel ve sözel metinler, grafik & tasarım, başlık, slogan ve gövde metin gibi unsurları; reklam dilinin sosyopsikolojik boyutunu ifade eden mizah, star stratejisi, korku, cinsellik gibi duygusal mesaj biçimlerinin kullanımını örneklerle açıklıyor. Reklamlarda kullanılan cümle yapıları, kelime türlerinin kullanım ağırlıkları, reklamcıların iletileri farklı amaçlara göre nasıl yapılandırdıkları gösteriliyor.Kitapta ayrıca ‘reklamda etkileme, okunabilme, tanınma ve anımsanabilme gibi hedefler, reklamda kullanılan dil düzeyine nasıl yansıyor sorusu’ orijinal bir araştırmayla okuyucuya sunuluyor. Reklamın Dili, Türkçe reklam dilinin temel repertuvarını orijinal bir araştırmayla ortaya koyarken, göstergebilimsel bakış açısını da anlatıyor ve özgün içeriği ve konuya yaklaşımı açısından Türkçe reklam yazınına önemli bir katkıda bulunuyor.Kariyerinde reklam yazarlığı, yaratıcı yönetmenlik, marka uzmanlığı ve öğretim üyeliği gibi reklamcılığın neredeyse tüm taraflarında bulunmuş olan Uğur Batı, kitabında reklam yazarlarına, tasarımcılara, reklam yaratıcılarına, marka uzmanlarına ve diğer tüm reklam profesyonellerinin yanı sıra iletişim öğrencilerine de sesleniyor.
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Reklamın Dili PDF 6.23 MB İndir
Reklamın Dili EPUB 6.96 MB İndir
Reklamın Dili MOBİ 5.49 MB İndir
Reklamın Dili ODF 5.86 MB İndir
Reklamın Dili DJVU 7.32 MB İndir
Reklamın Dili RAR 4.76 MB İndir
Reklamın Dili ZIP 4.39 MB İndir

Sponsorlu Kitaplar

Satıcı Kitap Adı Bağlantı
BKM Kitap Sessizlik Artık Sensizlik Satın Al
Kitapyurdu Yüreğin Yorgunluk Görmesin Satın Al

Kitap Yorumları - (5 Yorum)


Uğur Batı’nın Pazarlama alanındaki bilgileri takdir edilecek nitelikte


reklamların detaylı incelemesine yardımcı olan ders kitabı niteliğinde bir kitap.


Bakış açısını geliştirmek ve reklamların görünmeyen yüzü hakkında bilgi sahibi olmak için okunabilir bir kitap.


İletişim öğrencilerinin elinde muhakkak olması gereken bir kitap


Uğur hoca farkıyla kitap çok hoşuma gitti .

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*