1997-98 yılları arasında yayınlanan reklamlarda kadına yönelik şiddeti inceler. Butarihlerdeki 16 reklam 2 bölümde inceleniyor.
Kategori: Diğer Yazar: Ayşe Eziler Kıran Yayınevi: Alan Yayıncılık-kampanya
1997-98 yılları arasında yayınlanan reklamlarda kadına yönelik şiddeti inceler. Butarihlerdeki 16 reklam 2 bölümde inceleniyor.
Satıcı | Kitap Adı | Bağlantı |
---|---|---|
Trendyol | Reklamlarda Kadına Yönelik Şiddet | Satın Al |
Kitapyurdu | Reklamlarda Kadına Yönelik Şiddet | Satın Al |
D&R | Reklamlarda Kadına Yönelik Şiddet | Satın Al |
Idefix | Reklamlarda Kadına Yönelik Şiddet | Satın Al |
BKM Kitap | Reklamlarda Kadına Yönelik Şiddet | Satın Al |
Hepsiburada | Reklamlarda Kadına Yönelik Şiddet | Satın Al |
Nadir Kitap | Reklamlarda Kadına Yönelik Şiddet | Satın Al |
N11 | Reklamlarda Kadına Yönelik Şiddet | Satın Al |
Amazon Türkiye | Reklamlarda Kadına Yönelik Şiddet | Satın Al |
Kitap Adı | Format | Boyut | İndir Linki Ara |
---|---|---|---|
Reklamlarda Kadına Yönelik Şiddet | 6.14 MB | Bul | |
Reklamlarda Kadına Yönelik Şiddet | EPUB | 6.87 MB | Bul |
Reklamlarda Kadına Yönelik Şiddet | MOBI | 5.42 MB | Bul |
Reklamlarda Kadına Yönelik Şiddet | ODF | 5.78 MB | Bul |
Reklamlarda Kadına Yönelik Şiddet | DJVU | 7.23 MB | Bul |
Reklamlarda Kadına Yönelik Şiddet | RAR | 4.70 MB | Bul |
Reklamlarda Kadına Yönelik Şiddet | ZIP | 4.34 MB | Bul |
Kitap Yorumları - (5 Yorum)
İlginç, faydalı bir çalışma olmuş.
Kadına Yönelik Şiddet temasının televizyon reklamlarında örtük yada aleni olarak nasıl işlendiğini,görseller ve reklam metni aracılığıyla izleyiciye nasıl sunulduğunu,kapsamlı psikolojik ve sinemasal tahlillerle anlatıldığı çok başarılı bir eser.Seçil Büker Hocanın kaleminden çıkmış olması da ayrı bir avantaj.Önemle tavsiye ederim.
Veriler biraz eski olduğundan güncel çalışmalar için yetersiz kalabilir ancak teorik bölümden faydalanılabilir.
Özgecan cinayetinden sonra almıştım bu kitabı reklamlaarda kadını farkına varmadan nasıl aşağıladığımızı anlatan güzel bir çalışma olmuş.
Popüler kültürün kuşattığı medya ve kadınların birer cinsel meta olarak algılandığı bir dönemde, reklamlardaki metaforların tüketiciler üzerindeki etkilerini anlatan güzel bir çalışma.