Reklamlarda Kadına Yönelik Şiddet

Kategori: Diğer Yazar: Ayşe Eziler Kıran Yayınevi: Alan Yayıncılık-kampanya

Reklamlarda Kadına Yönelik Şiddet

  • Yayın Tarihi: 15.08.1999
  • ISBN: 9789757414759
  • Dil: TÜRKÇE
  • Sayfa Sayısı: 148
  • Cilt Tipi: Karton Kapak
  • Kağıt Cinsi: 1. Hm. Kağıt
  • Boyut: 13.5 x 19.5 cm
Tanıtım Bülteni

1997-98 yılları arasında yayınlanan reklamlarda kadına yönelik şiddeti inceler. Butarihlerdeki 16 reklam 2 bölümde inceleniyor.

SatıcıKitap AdıBağlantı
TrendyolReklamlarda Kadına Yönelik Şiddet Satın Al
KitapyurduReklamlarda Kadına Yönelik Şiddet Satın Al
D&RReklamlarda Kadına Yönelik Şiddet Satın Al
IdefixReklamlarda Kadına Yönelik Şiddet Satın Al
BKM KitapReklamlarda Kadına Yönelik Şiddet Satın Al
HepsiburadaReklamlarda Kadına Yönelik Şiddet Satın Al
Nadir KitapReklamlarda Kadına Yönelik Şiddet Satın Al
N11Reklamlarda Kadına Yönelik Şiddet Satın Al
Amazon TürkiyeReklamlarda Kadına Yönelik Şiddet Satın Al
Kitap AdıFormatBoyutİndir Linki Ara
Reklamlarda Kadına Yönelik ŞiddetPDF6.14 MB Bul
Reklamlarda Kadına Yönelik ŞiddetEPUB6.87 MB Bul
Reklamlarda Kadına Yönelik ŞiddetMOBI5.42 MB Bul
Reklamlarda Kadına Yönelik ŞiddetODF5.78 MB Bul
Reklamlarda Kadına Yönelik ŞiddetDJVU7.23 MB Bul
Reklamlarda Kadına Yönelik ŞiddetRAR4.70 MB Bul
Reklamlarda Kadına Yönelik ŞiddetZIP4.34 MB Bul

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (5 Yorum)

Kadına Yönelik Şiddet temasının televizyon reklamlarında örtük yada aleni olarak nasıl işlendiğini,görseller ve reklam metni aracılığıyla izleyiciye nasıl sunulduğunu,kapsamlı psikolojik ve sinemasal tahlillerle anlatıldığı çok başarılı bir eser.Seçil Büker Hocanın kaleminden çıkmış olması da ayrı bir avantaj.Önemle tavsiye ederim.

Veriler biraz eski olduğundan güncel çalışmalar için yetersiz kalabilir ancak teorik bölümden faydalanılabilir.

Özgecan cinayetinden sonra almıştım bu kitabı reklamlaarda kadını farkına varmadan nasıl aşağıladığımızı anlatan güzel bir çalışma olmuş.

Popüler kültürün kuşattığı medya ve kadınların birer cinsel meta olarak algılandığı bir dönemde, reklamlardaki metaforların tüketiciler üzerindeki etkilerini anlatan güzel bir çalışma.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*