Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Reklamlardan Sonra

Kategori: Diğer Yazar: Güven Borça Yayınevi: Mediacat Kitapları

Reklamlardan Sonra

  • Yayın Tarihi: 13.06.2003
  • ISBN: 9789758378913
  • Dil: TÜRKÇE
  • Sayfa Sayısı: 200
  • Cilt Tipi: Karton Kapak
  • Kağıt Cinsi: 3. Hm. Kağıt
  • Boyut: 15 x 21.5 cm
Tanıtım Bülteni
"Atilla Dorsay'ın seksenlerde seks ve arabeks furyasını takiben ortaya çıkmaya başlayan düzeyli Türk filmlerini eleştirirken sık sık tekrarladığı bir söz vardı; "Evet, filmlerimiz özellikle teknik açıdan hala çok yetersiz, ama biz kendi filmlerimizi değerlendirirken Hollywood ile kıyaslayamayız. Biraz daha olumlu bakmalı, torpil yapmalı ve insanları gitmeye teşvik etmeliyiz ki gelişme sağlansın". Aynen o şekilde düşünüyor ve özellikle genç reklamcıları teşvik için hep olumlu yönünden bakmaya çalışıyorum. Tüm bunlara rağmen hâlâ biraz "sert" kalıyorsam bu benim değil, piyasanın sorunudur."- Güven Borça
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Reklamlardan Sonra PDF 8.30 MB İndir
Reklamlardan Sonra EPUB 9.28 MB İndir
Reklamlardan Sonra MOBI 7.32 MB İndir
Reklamlardan Sonra ODF 7.81 MB İndir
Reklamlardan Sonra DJVU 9.77 MB İndir
Reklamlardan Sonra RAR 6.35 MB İndir
Reklamlardan Sonra ZIP 5.86 MB İndir

ALTERNATİF İNDİRME LİNKLERİ

Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Reklamlardan Sonra PDF 8.30 MB İndir

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (3 Yorum)


Kitap içeriği güzel. O dönemin reklamlarını hatırlamayanlar şuan biraz zor anlayabilirler


Kitap Güven Borça’nın haftalık Para dergisinde reklamlardan sonra başlığıyla 2001-2003 yıllarında pazarlama konularında düzenli yazmış olduğu yazılardan oluşmaktadır. Marka ve pazarlama konularında ilgilenenlere tavsiye edilir.


Güven Borça’nın 2001-2002 döneminde TV reklamları üzerine haftalık eleştiri köşesinde yazdığı makaleler. Zaman zaman çok keyifli; okumak için öyle abartılı bir pazarlama bilgisi de istemiyor. Benim hoşuma gitti.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*