Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Şimdi Reklamlar…

Kategori: Diğer Yazar: Dr. Müge Elden Yayınevi: Iletişim Yayınları

Şimdi Reklamlar…

  • Yayın Tarihi: 06.04.2021
  • ISBN: 9789750503474
  • Dil: TÜRKÇE
  • Sayfa Sayısı: 556
  • Cilt Tipi: Karton Kapak
  • Kağıt Cinsi: Kitap Kağıdı
  • Boyut: 13.5 x 21 cm
Tanıtım Bülteni
Bütünleşik pazarlama iletişimi anlayışı günümüzde giderek önem kazanmaktadır. Buna bağlı olarak şirketlerin hedef kitleleri ile buluşmaları ve iletişim içine girmeleri açısından reklamın vazgeçilmez önemi ve değeri her geçen gün artmaktadır. Şirketlerin reklam amaç ve stratejilerinin, sahip oldukları genel pazarlama amaçlarına uygun olarak planlanması gerekliliği, değişen çevre koşullarının etkisiyle farklılaşan pazar yapısı ve pazarlama anlayışının tüketici yapısında yarattığı değişim, şirketler için müşterinin kazandığı önem, reklam anlayışında da yeni bakış açılarının doğmasına yol açmıştır. Ayrıca, şirketler için önemli bir maddi gider unsuru olan reklamın istenen etkiyi yaratabilmesi için reklam ve pazarlama arasındaki yalın ve birbirini tamamlayan bağların yeniden gözden geçirilmesi gerekmektedir.Tüm bu noktalar dikkate alınarak oluşturulan bu çalışma, reklamın ne olduğundan başlayarak, neler anlattığını, nasıl anlattığını ve kimlere ulaşmayı hedeflediğini reklam örneklerini baz alarak tüm ayrıntılarıyla sergilemektedir.
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Şimdi Reklamlar… PDF 23.08 MB İndir
Şimdi Reklamlar… EPUB 25.79 MB İndir
Şimdi Reklamlar… MOBI 20.36 MB İndir
Şimdi Reklamlar… ODF 21.72 MB İndir
Şimdi Reklamlar… DJVU 27.15 MB İndir
Şimdi Reklamlar… RAR 17.65 MB İndir
Şimdi Reklamlar… ZIP 16.29 MB İndir

Sponsorlu Kitaplar

Satıcı Kitap Adı Bağlantı
BKM Kitap Sessizlik Artık Sensizlik Satın Al
Kitapyurdu Yüreğin Yorgunluk Görmesin Satın Al

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (4 Yorum)


Tükenmeden alabilmiştim bu işle alakanız varsa tavsiye edilir.


Kitap bir baş yapıt. Emeği geçenleri kutluyorum. Reklam, reklam çözümlemeleri, göstergebilim çözümleme vs. gibi konularinda ve en onemlisi anlatım dili açısından doyurucu bir kitap. Bu kitabı kutuphaneden alıp okumuştum, kitaplığım için satın aldım.


Reklamlarla ilgili hazırlanmış çok güzel bir kaynak. Daha çok sektörde çalışacaklara yönelik ancak merak edip okumak isteyen olursa sıkılmayacaktır. Özellikle çok güzel örnekler derlenmiş.


Reklamcılık adına gerçekten müthiş bir kitap.Akademik anlamda reklam hakkında bilgi verirken hafızamızda yer etmiş reklamlardan da örnekler vererek algımızı açıyor.”10 adımda reklamcılık” silsilesinden çok uzakta tamamen bilgiye dayalı bir kitap.”reklam”ı tüm amaçlarıyla, eylemleriyle, etkileriyle ele alıyor.Kesinlikle reklam’lara bir de “Şimdi Reklamlar…” açısından bakmalısınız.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*