Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Sosyal Medyada Kurumsal İtibar Yönetimi

Kategori: Diğer Yazar: Dr. Hilal Özdemir Çakır Yayınevi: Kriter Basım Yayın Dağıtım

Sosyal Medyada Kurumsal İtibar Yönetimi

Tanıtım Bülteni
İnternet teknolojisindeki gelişmeler; yeni iletişim ortamları ve yeni iletişim araçlarının ortaya çıkmasına ve çoğalmasına zemin hazırlamıştır. Web 2.0 şeklinde adlandırılan günümüzdeki ortam; iletişimin de şekil değiştirmesini beraberinde getirmiştir. Sosyal medya  ortamlarında  bireyler sosyalleşmekte; istedikleri içerikleri oluşturup hızlı bir şekilde paylaşabilmekte ve kısa bir zaman dilimi içerisinde gündem oluşturabilmektedirler. Bu ortamların en önemli özelliği ise çift yönlü iletişime olanak sağlamasıdır. Bu özellik ise kurumların bu ortamları halkla ilişkiler amaçlı kullanmalarını beraberinde getirmiştir. Amacı kurumun hedef kitleleri ile iyi ilişkiler geliştirerek kurum imajına katkıda bulunmak olan halkla ilişkiler açısından  bu ortamlar; kurum imajının bir üst seviyesi olarak adlandırılan ve bugün kurumların en değerli sermayesi olarak nitelendirilen kurumsal itibara olumlu veya olumsuz şekillerde  etki etmektedir.Bu çalışma; sosyal medyanın kurumsal itibara etkisini irdelemektedir. Toplam üç ana bölümden oluşan kitabın birinci ve ikinci bölümünde  Sosyal Medya ve Halkla İlişkiler  ve Kurumsal İtibar Yönetimi konularına yer verilmektedir. Çalışmanın ana konusu olan Sosyal Medyada Kurumsal İtibar Yönetimi adlı üçüncü bölümde ise ilk olarak sanal ortamlarda kurumsal itibardan bahsedilmekte; daha sonra ise sosyal medyada kurumsal itibar yönetimi konusu ayrıntılı olarak işlenmektedir. Bu doğrultuda; sosyal medyada kurumsal itibar yönetim süreçlerinin yanı sıra; kurumsal itibarı etkileyen sosyal medya değişkenleri, sosyal medya stratejileri, sosyal medya politikaları, kurumsal sosyal sorumluluk çalışmaları, kriz iletişimi, kriz örnekleri ve kurumsal itibarı en çok etkileyen sosyal medya araçlarından sosyal ağlar, bloglar ve mikrobloglar, içerik paylaşım siteleri, forumlar ve tartışma grupları ve wiki’lerde kurumsal itibarın ne şekilde yönetilmesi gerektiğine yer verilmektedir.
Satıcı Kitap Adı Bağlantı
Trendyol Sosyal Medyada Kurumsal İtibar Yönetimi Satın Al
Kitapyurdu Sosyal Medyada Kurumsal İtibar Yönetimi Satın Al
D&R Sosyal Medyada Kurumsal İtibar Yönetimi Satın Al
Idefix Sosyal Medyada Kurumsal İtibar Yönetimi Satın Al
BKM Kitap Sosyal Medyada Kurumsal İtibar Yönetimi Satın Al
Hepsiburada Sosyal Medyada Kurumsal İtibar Yönetimi Satın Al
Nadir Kitap Sosyal Medyada Kurumsal İtibar Yönetimi Satın Al
N11 Sosyal Medyada Kurumsal İtibar Yönetimi Satın Al
Amazon Türkiye Sosyal Medyada Kurumsal İtibar Yönetimi Satın Al
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Sosyal Medyada Kurumsal İtibar Yönetimi PDF 6.23 MB İndir
Sosyal Medyada Kurumsal İtibar Yönetimi EPUB 6.96 MB İndir
Sosyal Medyada Kurumsal İtibar Yönetimi MOBI 5.49 MB İndir
Sosyal Medyada Kurumsal İtibar Yönetimi ODF 5.86 MB İndir
Sosyal Medyada Kurumsal İtibar Yönetimi DJVU 7.32 MB İndir
Sosyal Medyada Kurumsal İtibar Yönetimi RAR 4.76 MB İndir
Sosyal Medyada Kurumsal İtibar Yönetimi ZIP 4.39 MB İndir

Sponsorlu Kitaplar

Satıcı Kitap Adı Bağlantı
BKM Kitap Sessizlik Artık Sensizlik Satın Al
Kitapyurdu Yüreğin Yorgunluk Görmesin Satın Al

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (0 Yorum)

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*