Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Teorik ve Uygulamalı Halkla İlişkiler Kampanyaları

Kategori: Diğer Yazar: Ceyda Aydede Yayınevi: Mediacat Kitapları

Teorik ve Uygulamalı Halkla İlişkiler Kampanyaları

  • Yayın Tarihi: 25.09.2001
  • ISBN:
  • Dil: TÜRKÇE
  • Sayfa Sayısı: 220
  • Cilt Tipi: Karton Kapak
  • Kağıt Cinsi: Kitap Kağıdı
  • Boyut: 14.5 x 21.5 cm
Tanıtım Bülteni
Ceyda Aydede, halkla ilişkilerin değişen yüzünü ve değişimin uygulamaya nasıl yansıdığını gösteriyor bu kitapta. Etkili bir halkla ilişkiler kampanyası için bilmeniz, yapmanız ve yapmamanız gereken her şeyi anlatıyor.
Satıcı Kitap Adı Bağlantı
Trendyol Teorik ve Uygulamalı Halkla İlişkiler Kampanyaları Satın Al
Kitapyurdu Teorik ve Uygulamalı Halkla İlişkiler Kampanyaları Satın Al
D&R Teorik ve Uygulamalı Halkla İlişkiler Kampanyaları Satın Al
Idefix Teorik ve Uygulamalı Halkla İlişkiler Kampanyaları Satın Al
BKM Kitap Teorik ve Uygulamalı Halkla İlişkiler Kampanyaları Satın Al
Hepsiburada Teorik ve Uygulamalı Halkla İlişkiler Kampanyaları Satın Al
Nadir Kitap Teorik ve Uygulamalı Halkla İlişkiler Kampanyaları Satın Al
N11 Teorik ve Uygulamalı Halkla İlişkiler Kampanyaları Satın Al
Amazon Türkiye Teorik ve Uygulamalı Halkla İlişkiler Kampanyaları Satın Al
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Teorik ve Uygulamalı Halkla İlişkiler Kampanyaları PDF 9.13 MB İndir
Teorik ve Uygulamalı Halkla İlişkiler Kampanyaları EPUB 10.21 MB İndir
Teorik ve Uygulamalı Halkla İlişkiler Kampanyaları MOBI 8.06 MB İndir
Teorik ve Uygulamalı Halkla İlişkiler Kampanyaları ODF 8.59 MB İndir
Teorik ve Uygulamalı Halkla İlişkiler Kampanyaları DJVU 10.74 MB İndir
Teorik ve Uygulamalı Halkla İlişkiler Kampanyaları RAR 6.98 MB İndir
Teorik ve Uygulamalı Halkla İlişkiler Kampanyaları ZIP 6.45 MB İndir

Sponsorlu Kitaplar

Satıcı Kitap Adı Bağlantı
BKM Kitap Sessizlik Artık Sensizlik Satın Al
Kitapyurdu Yüreğin Yorgunluk Görmesin Satın Al

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (5 Yorum)


Halkla İlişkilerin somutlaştırılma aşaması olan halkla ilişkiler kampanyaları üzerine yazılmış. Belki adımlar biraz daha geniş anlatılabilirdi…


Kitabın sayfa kalitesi oldukça iyi. Anlatımı da oldukça başarılı, kampanya süreçleri ile ilgili de kitabın sonunda ekstra örnekler yer alıyor. Halkla ilişkiler ile ilgili alternatif kaynaklardan birisi olacaktır.


Ceyda Aydede, halkla ilişkilerin değişen yüzünü ve değişimin uygulamaya nasıl yansıdığını gösteriyor bu kitapta. Etkili bir halkla ilişkiler kampanyası için bilmeniz, yapmanız ve yapmamanız gereken her şeyi anlatıyor.her işletmecinin alıp opkuması gereken bir kitap.elinizden düşmeyeceğine emin olabilirsiniz


Ceyda Aydede’nin cv. sini mutlaka okuyun. Halkla ilişkiler mesleğindeyseniz yol gösterici bir kitapla karşıkarşıyasınız..Özellikle mesleğine yeni başlayanlar için son derece öğretici..


bir halkla ilişkiler öğrencisi olarak çok fazla bi yol gösterici ve öğretici bir kitap olduğunu söyleyemem fakat tabikide yeni başlayanlar için faydalı olabilir

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*