Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
The Business of Influence  Dijital Çağda Pazarlama ve Halkla İlişkiler

Kategori: Diğer Yazar: Philip Sheldrake Yayınevi: Türk Hava Yolları Yayınları

The Business of Influence Dijital Çağda Pazarlama ve Halkla İlişkiler

    Tanıtım Bülteni
    “Bu kitap geleneksel pazarlamacılar için tam bir beyin kamçısı. Kitap geleneksel pazarlama düşüncesi yerine etkiye odaklanarak, modern bir pazarlamacının yaptığı her şeyi yeni bir çerçeveye ve yeni bir tanıma oturtuyor. Her başarılı pazarlama müdürünün masasında mutlaka sayfalarının uçları kıvrılmış, her yerine işaretler konmuş bu kitabın bulunması şart.” Kathie Delahaye Paine, KD Paine&Partners’ın Kurucusu ve CEO’su “Philip Sheldrake yeni iletişim dünya düzenine ilişkin önemli bir vizyon paylaşıyor. PR ve reklam dünyası profesyonelleri oturup not almalı. Etki, geleceğin sloganı. Akıllı şirketler şimdiden onu keşfetmeye ve modellerini değiştirmeye başladılar bile.” Robert Phillips, EMEA, Edelman Başkanı ve CEO’su “Bugün her kuruluşun yaptığı iş, etki işidir. Müşterileri etkileyerek bizim ürünlerimizi almalarını, elemanlarımızın bizim adımıza çalışmalarını ve medyanın bizden söz etmesini sağlamaya çalışıyoruz. Kendi başına bir ada gibi yaşayabildiğimiz günler geride kaldı. Şimdi başarıya ulaşabilmek için etki ekosisteminin içinde yaşamak zorundayız, bunun için de kafa yapımızı değiştirmemiz gerekiyor. Neyse ki, Philip Sheldrake bize bunun nasıl yapılacağını gösteriyor.” Davide Meerman Scott, çoksatan New Rules of Marketing & PR ve Real-Time Marketing & PR adlı kitapların yazarı “Philip Sheldrake bize etki işini yeni baştan düşündürüyor. Sosyal web’in dünyayı dönüşüme uğrattığı açık. İş stratejileri de buna ayak uydurmak zorunda. Okurlar bu kitabı ezberleyip, pazarlama ve işin geleceği hakkındaki inançlarını sorgulamalı.” David Alston, Radian6’nın CMO’su “Philip Sheldrake Barselona İlkelerinin tanımlandığı 2010’daki AMEC oturumunun düşünceli ve tutkulu katılımcılardandı. Klasik düşünceye sağlıklı bir devinim kazandıran iletişimin değişmesi gerektiği yolundaki görüşlerini bu kitapta sürdürüyor. Büyük şirketlerin bu kitabı üst yöneticileri için tavsiye edilen okuma listesine koyacaklarını umarım.” Barry Leggetter, Uluslararası İletişim Ölçme ve Değerlendirme Derneği (AMEC) Yürütmeden sorumlu Direktörü
    SatıcıKitap AdıBağlantı
    TrendyolThe Business of Influence Dijital Çağda Pazarlama ve Halkla İlişkiler Satın Al
    KitapyurduThe Business of Influence Dijital Çağda Pazarlama ve Halkla İlişkiler Satın Al
    D&RThe Business of Influence Dijital Çağda Pazarlama ve Halkla İlişkiler Satın Al
    IdefixThe Business of Influence Dijital Çağda Pazarlama ve Halkla İlişkiler Satın Al
    BKM KitapThe Business of Influence Dijital Çağda Pazarlama ve Halkla İlişkiler Satın Al
    HepsiburadaThe Business of Influence Dijital Çağda Pazarlama ve Halkla İlişkiler Satın Al
    Nadir KitapThe Business of Influence Dijital Çağda Pazarlama ve Halkla İlişkiler Satın Al
    N11The Business of Influence Dijital Çağda Pazarlama ve Halkla İlişkiler Satın Al
    Amazon TürkiyeThe Business of Influence Dijital Çağda Pazarlama ve Halkla İlişkiler Satın Al
    Kitap AdıFormatBoyutBağlantı
    The Business of Influence Dijital Çağda Pazarlama ve Halkla İlişkilerPDF6.23 MB İndir
    The Business of Influence Dijital Çağda Pazarlama ve Halkla İlişkilerEPUB6.96 MB İndir
    The Business of Influence Dijital Çağda Pazarlama ve Halkla İlişkilerMOBI5.49 MB İndir
    The Business of Influence Dijital Çağda Pazarlama ve Halkla İlişkilerODF5.86 MB İndir
    The Business of Influence Dijital Çağda Pazarlama ve Halkla İlişkilerDJVU7.32 MB İndir
    The Business of Influence Dijital Çağda Pazarlama ve Halkla İlişkilerRAR4.76 MB İndir
    The Business of Influence Dijital Çağda Pazarlama ve Halkla İlişkilerZIP4.39 MB İndir

    ALTERNATİF İNDİRME LİNKLERİ

    Kitap AdıFormatBoyutBağlantı
    The Business of Influence Dijital Çağda Pazarlama ve Halkla İlişkilerPDF6.23 MB İndir

    Sponsorlu Kitaplar: Tamamı Ücretsiz 10 Kitap

    Kitap AdıFormatBoyutBağlantı
    Belki de Sevemedik - 1PDF6.23 MB İndir
    Belki de Sevemedik - 2PDF5.80 MB İndir
    Belki de Sevemedik - 3PDF6.10 MB İndir
    Sadece Allah'a Bırak - 1PDF5.10 MB İndir
    Sadece Allah'a Bırak - 2PDF5.50 MB İndir
    Sadece Allah'a Bırak - 3PDF5.80 MB İndir
    Bir Yudum AşkPDF4.75 MB İndir
    Dua Gibi SevPDF5.40 MB İndir
    Sessizlik Artık SensizlikPDF5.90 MB İndir
    Yüreğin Yorgunluk GörmesinPDF5.65 MB İndir

    Benzer Kitaplar




    Kitap Yorumları - (3 Yorum)


    sirketin halkla iliskiler anlaminda neler yapmasi gerektigini ve bunun sirkete saglayacagi etkileri anlatan guzel bir kitap


    Şirket sahipleri için yazılmış bir kitap. Pazarlama ve PR (halkla ilişkiler) nin şirkete olan etkilerini anlatıyor.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    *

    *

    *