Turi̇zmde İleti̇şi̇m ve Medya

Kategori: Sosyoloji Yazar: Hakan Akyurt Yayınevi: Gece Kitaplığı

Turi̇zmde İleti̇şi̇m ve Medya

Tanıtım Bülteni
Turizmin toplumlar üzerindeki ekonomik, sosyal ve psikolojik etkilerinin olumlu olarak yansıtılması, medya araçları ile hem kendi toplumlarına hem de turistlere doğru aktarımlar yapılması ile mümkün olmaktadır. Sektörün istihdama ve diğer yan sektörlere sağladığı faydalar göz önüne alındığında, ekonomik olarak önemli bir görev üstlendiğini söylemek yanlış olmayacaktır. Bu nedenle, önce ülke turizm yönetimleri başta olmak üzere, turizm işletmelerinin ve turizme destek veren diğer işletmelerin, medya aracılığı ile turizm iletişimini kurması gerekmektedir. Turizmde iletişim unsurlarını doğru kullanmak, medya yöntemlerini bilmek ve etkin bir şekilde yönetmek önemlidir. Turizm, birçok sektöre destek veren yapısı gereği, ülkeler açısından değerli bir sektör olarak bundan sonraki yıllarda da etkinliğini devam ettirecektir. Bu etkinliğin sürdürülebilir bir şekilde sağlanması, iletişim becerilerinin başarılı şekilde kullanılması ve medya unsurlarının doğru olarak yönetilmesi ile mümkünüdür. Bu kapsamda, kitap üç bölümde ele alınmıştır. Birinci bölümde, iletişim ve iletişime dair literatür bilgisi ortaya konmuştur. İletişimin iyi anlaşılması için gerekli bilgiler verilmeye çalışılmıştır. İkinci bölümde ise medya konusu ele alınmış, medyanın önemi ve rolü vurgulanmaya çalışılmıştır. İletişim ve medya kavramlarının ilk iki bölümde açıklayıcı şekilde ele alınması, her iki alanında ne kadar değerli ve önemli olduğunu ve de etkisinin anlaşılması amaçlıdır. Böylelikle, turizm alanında iletişim ve medyanın etkinliği, neden önemli olduğu ve gerekliliği daha iyi anlaşılacaktır. Üçüncü bölümde, turizmde iletişimin önemi, turistler ve işletmeler açısından bakış açısı, turizmin geleceği açısından gerekliliğine dair bilgiler verilmeye çalışılmıştır. Turizm sektöründe medyanın neden önemli olduğu ve rolüne ilişkin bilgiler verilmiştir. Bu kitap ile amaçlanan, iletişim ve medyanın turizm sektöründeki etkisi ve önemi hakkında bilgi vermek, gelecek çalışmalara yön vermek ve okuyuculara turizmde medya ve de iletişimin durumunu göstermektir.
Satıcı Kitap Adı Bağlantı
Trendyol Turi̇zmde İleti̇şi̇m ve Medya Satın Al
Kitapyurdu Turi̇zmde İleti̇şi̇m ve Medya Satın Al
D&R Turi̇zmde İleti̇şi̇m ve Medya Satın Al
Idefix Turi̇zmde İleti̇şi̇m ve Medya Satın Al
BKM Kitap Turi̇zmde İleti̇şi̇m ve Medya Satın Al
Hepsiburada Turi̇zmde İleti̇şi̇m ve Medya Satın Al
Gittigidiyor Turi̇zmde İleti̇şi̇m ve Medya Satın Al
N11 Turi̇zmde İleti̇şi̇m ve Medya Satın Al
Amazon Türkiye Turi̇zmde İleti̇şi̇m ve Medya Satın Al
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Turi̇zmde İleti̇şi̇m ve Medya PDF 6.23 MB İndir
Turi̇zmde İleti̇şi̇m ve Medya EPUB 6.96 MB İndir
Turi̇zmde İleti̇şi̇m ve Medya MOBİ 5.49 MB İndir
Turi̇zmde İleti̇şi̇m ve Medya ODF 5.86 MB İndir
Turi̇zmde İleti̇şi̇m ve Medya DJVU 7.32 MB İndir
Turi̇zmde İleti̇şi̇m ve Medya RAR 4.76 MB İndir
Turi̇zmde İleti̇şi̇m ve Medya ZIP 4.39 MB İndir

Sponsorlu Kitaplar

Satıcı Kitap Adı Bağlantı
BKM Kitap Sessizlik Artık Sensizlik Satın Al
Kitapyurdu Yüreğin Yorgunluk Görmesin Satın Al

Kitap Yorumları - (0 Yorum)

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*