Kategori: İslam Yazar: Prof. Dr. Halis Ayhan Yayınevi: M.ü. Ilahiyat Fakültesi Vakfı Yayınları
Satıcı | Kitap Adı | Bağlantı |
---|---|---|
Trendyol | Türkiye’de Din Eğitimi / 1920-1998 | Satın Al |
Kitapyurdu | Türkiye’de Din Eğitimi / 1920-1998 | Satın Al |
D&R | Türkiye’de Din Eğitimi / 1920-1998 | Satın Al |
Idefix | Türkiye’de Din Eğitimi / 1920-1998 | Satın Al |
BKM Kitap | Türkiye’de Din Eğitimi / 1920-1998 | Satın Al |
Hepsiburada | Türkiye’de Din Eğitimi / 1920-1998 | Satın Al |
Nadir Kitap | Türkiye’de Din Eğitimi / 1920-1998 | Satın Al |
N11 | Türkiye’de Din Eğitimi / 1920-1998 | Satın Al |
Amazon Türkiye | Türkiye’de Din Eğitimi / 1920-1998 | Satın Al |
Kitap Adı | Format | Boyut | Bağlantı |
---|---|---|---|
Türkiye’de Din Eğitimi / 1920-1998 | 25.82 MB | İndir | |
Türkiye’de Din Eğitimi / 1920-1998 | EPUB | 28.85 MB | İndir |
Türkiye’de Din Eğitimi / 1920-1998 | MOBI | 22.78 MB | İndir |
Türkiye’de Din Eğitimi / 1920-1998 | ODF | 24.30 MB | İndir |
Türkiye’de Din Eğitimi / 1920-1998 | DJVU | 30.37 MB | İndir |
Türkiye’de Din Eğitimi / 1920-1998 | RAR | 19.74 MB | İndir |
Türkiye’de Din Eğitimi / 1920-1998 | ZIP | 18.22 MB | İndir |
Kitap Yorumları - (2 Yorum)
Türkiyede Din EğitimiDin Eğitimi Biliminin en önemli isimlerinden biri olan Halis Ayhan tarafından kaleme alınan bu eser, Din Eğitimi Tarihi alanında çok önemli bir boşluğu doldurmuştur. Cumhuriyetle birlikte Türk Maarif tarihinde meydana gelen kırılmaları, değişim ve dönüşümleri güçlü bir perspektif ve zengin bir literatürle ele alan Yazar, Din Eğitimi Biliminin Tarihi serancamını tüm çıplaklığı ile gözler önüne sermektedir. Konun araştırmacılarına derli toplu bir malzeme sunarken, araştırılması gereken önemli noktalara da işaret etmeyi ihmal etmemiştir. Eğitim Bilimine Giriş kitabındaki acemiliği bu eserle üzerinden atmayı başaran yazar tarih kitaplığımıza ciddi bir eser armağan etmiştir.
Türkiye’deki dini eğitim ve öğretimin tarihi gelişimini,yapılan dini eğitim ve öğretimin yöntem amaç bağlamında ne kadar yeterli olduğunu gösteren…. eksiklikler doğrultusunda öneriler geliştiren din eğitimcilerinin mutlak edinmesi gerekli bir eser.