Ulusal ve Küresel Ölçekte Tüm Yönleriyle Pazarlama
Tanıtım Bülteni
İçindekiler A Bibliometric Research on Corporate Social Responsibility (CSR)Consumption, Society and Cultureİnsanları Taklit Eden Teknolojiler Bağlamında Pazarlama 5.0Pazarlama İletişimi ve Pazarlama İletişim Aracı Olarak Sosyal MedyaSosyal Medya Etkileyicileri ve Marka YönetimiGizli Kalan Kararlar: NöropazarlamaCovid-19 (Koronavirüs) Çağında Tüketicilerin KorunmasıTalha BAYIR Bütünleşik Pazarlama İletişimi Faaliyetlerinde Ünlü Etkileyicilerden YararlanılmasıMüşterinin Hizmet Üretim Sürecine Katılımı: Kişiselleştirilmiş Bıçak Örneği Üzerine Bir ÇalışmaSatınalma Kararlarında Tüketici EtnosentrizmiTüketici Davranışlarını Etkileyen Faktörler ve Müşteri/Tüketici Memnuniyetinin İşletmeler İçin ÖnemiEkolojik Tüketicilerde Çevresel Farkındalık ve Duyarlılığın Satın Alma Niyetine EtkisiMarka Kavramı ve Marka Aşkı
Kitap Yorumları - (0 Yorum)