Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Varolmanın Boyutları

Kategori: İslam Yazar: William C. Chittick Yayınevi: Insan Yayınları

Varolmanın Boyutları

  • çevirmen: Dr. Turan Koç
  • Yayın Tarihi: 17.01.2019
  • ISBN: 9789755745091
  • Dil: TÜRKÇE
  • Sayfa Sayısı: 416
  • Cilt Tipi: Karton Kapak
  • Kağıt Cinsi: Kitap Kağıdı
  • Boyut: 13.5 x 21 cm
Tanıtım Bülteni
W. Chittick, burada çevirilerini sunduğumuz makalelerinde İslam'ı (ve tasavvufu) içeriden gözlemleyen ve onu olduğu gibi anlatmaya çalışan bir Batılı kimliğiyle karşımıza çıkmaktadır.Açıkça görüleceği üzere, Chittick, ele aldığı ve tartıştığı konuları felsefi, teolojik ve tasavvufi bağlamlarına oturtmakta çok büyük bir başarı sergilemektedir. Yine, anlaşılması son derece zor olan tasavvufi konuları açık ve sade bir dil ile anlatması hem tasavvufi öğretilere vukufu, hem de bu konularda gösterdiği titizlik açısından, takdire şayan bir husustur. Bu bakımdan onun çalışmalarının, genel olarak tasavvuf ve özel olarak vahdet-i vücud konusunda Batı'da ve İslam dünyasında karşılaştığımız yanlış anlamaların giderilmesinde önemli bir katkısı olacağı kanaatindeyiz.
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Varolmanın Boyutları PDF 17.27 MB İndir
Varolmanın Boyutları EPUB 19.30 MB İndir
Varolmanın Boyutları MOBI 15.23 MB İndir
Varolmanın Boyutları ODF 16.25 MB İndir
Varolmanın Boyutları DJVU 20.31 MB İndir
Varolmanın Boyutları RAR 13.20 MB İndir
Varolmanın Boyutları ZIP 12.19 MB İndir

Sponsorlu Kitaplar

Satıcı Kitap Adı Bağlantı
BKM Kitap Sessizlik Artık Sensizlik Satın Al
Kitapyurdu Yüreğin Yorgunluk Görmesin Satın Al

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (5 Yorum)


Felsefi, teolojik ve tasavvufi bir eser. Güzeldi.


Çok başarılı bir kaynak kitap ve öze ilişkin tespitler.


William C. Chittick ‘in Tasavvuf ve islamın vizyonu adlı eserlerinden sonra bir güzel eserini daha okuma fırsatını buldum. Çok değerli bir eser tavsiye ederim.


çok değerli bir konu ve çok değerli bir yazar.İyi ki bu yazarla tanışmışım


Chittick size İslam felsefesini ve düşünürlerini, genel hatlarıyla tanımak için iyi bir kaynak sunuyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*