Endüstriyel İşletmelerde Dağıtım Kanalları Seçimi ve Dizaynı
Yayın Tarihi: 28.02.2005
ISBN: 9789758784899
Dil: TÜRKÇE
Sayfa Sayısı: 140
Cilt Tipi: Karton Kapak
Kağıt Cinsi: Kitap Kağıdı
Boyut: 16.1 x 23.8 cm
Tanıtım Bülteni
Pazarlama denince akla hep reklam, marka, satış çabaları gelmiş, fakat her nedense dağıtım kanalları ikinci plana itilmiş, göz ardı edilmiş. Halbuki dağıtım kanalları üreticinin tüketici ile karşı karşıya geldikleri noktadır. Tüketici açısından işletmenin görünen yüzüdür. Bu nedenle dağıtım kanalı alanına küçük bir katkı yapması amacıyla, bütün hocalarımın hoşgörülerine sığınılarak bu kitap hazırlanmış, büyük oranda doktora çalışmasından yararlanılmıştır.Bu çalışma endüstriyel sektörler gibi belirli bir kısıt ile hazırlanmış, bu nedenle dağıtım kanallarının bütün çerçevesi oluşturulamamıştır. Gelecek dönemler içinde bu ve diğer eksikliklerin giderilmesi amacıyla dağıtım kanalları üzerine çalışmalar yapma arzusu devam edecektir.
Kitap Yorumları - (0 Yorum)