Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Hizmet Ürünlerinde Kalite, Müşteri Tatmini ve Sadakati

Kategori: Ekonomi Yazar: Dr. H. Anıl Değermen Yayınevi: Türkmen Kitabevi

Hizmet Ürünlerinde Kalite, Müşteri Tatmini ve Sadakati

  • Yayın Tarihi: 11.07.2006
  • ISBN: 9789756392539
  • Dil: TÜRKÇE
  • Sayfa Sayısı: 222
  • Cilt Tipi: Karton Kapak
  • Kağıt Cinsi: 1. Hm. Kağıt
  • Boyut: 16 x 24 cm
Tanıtım Bülteni
Hizmet kalitesi ile müşteri sadakatini çeşitli yönlerinin başarıyla açıklandığı çalışma dört bölüm olarak düzenlenmiştir.Birinci bölümde, hizmetlerin mahiyeti, hizmet kalitesi e müşteri tatmini konuları ele alınmıştır.İkinci bölümde hizmet kalitesinin ölçümü konusu ayrıntılı olarak gözden geçirilmiştir.Üçüncü bölümde, müşteri sadakati ve müşteri tatmini ile hizmet kalitesi ilişkisi ayrıntılı bir biçimde incelenmiştir.Dördüncü bölümde de, hizmet kalitesi ile müşteri sadakatinin sağlanması konusunu, ülkemizde GSM sektörü üzerinde yapılan kapsamlı bir araşırma ile inceleyen yazar, bu çalışmasında belirli bir başarı çizgisi tutturmayı ve korumayı başarmış bulunmaktadır.
Satıcı Kitap Adı Bağlantı
Trendyol Hizmet Ürünlerinde Kalite, Müşteri Tatmini ve Sadakati Satın Al
Kitapyurdu Hizmet Ürünlerinde Kalite, Müşteri Tatmini ve Sadakati Satın Al
D&R Hizmet Ürünlerinde Kalite, Müşteri Tatmini ve Sadakati Satın Al
Idefix Hizmet Ürünlerinde Kalite, Müşteri Tatmini ve Sadakati Satın Al
BKM Kitap Hizmet Ürünlerinde Kalite, Müşteri Tatmini ve Sadakati Satın Al
Hepsiburada Hizmet Ürünlerinde Kalite, Müşteri Tatmini ve Sadakati Satın Al
Nadir Kitap Hizmet Ürünlerinde Kalite, Müşteri Tatmini ve Sadakati Satın Al
N11 Hizmet Ürünlerinde Kalite, Müşteri Tatmini ve Sadakati Satın Al
Amazon Türkiye Hizmet Ürünlerinde Kalite, Müşteri Tatmini ve Sadakati Satın Al
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Hizmet Ürünlerinde Kalite, Müşteri Tatmini ve Sadakati PDF 9.21 MB İndir
Hizmet Ürünlerinde Kalite, Müşteri Tatmini ve Sadakati EPUB 10.30 MB İndir
Hizmet Ürünlerinde Kalite, Müşteri Tatmini ve Sadakati MOBI 8.13 MB İndir
Hizmet Ürünlerinde Kalite, Müşteri Tatmini ve Sadakati ODF 8.67 MB İndir
Hizmet Ürünlerinde Kalite, Müşteri Tatmini ve Sadakati DJVU 10.84 MB İndir
Hizmet Ürünlerinde Kalite, Müşteri Tatmini ve Sadakati RAR 7.05 MB İndir
Hizmet Ürünlerinde Kalite, Müşteri Tatmini ve Sadakati ZIP 6.50 MB İndir

Sponsorlu Kitaplar

Satıcı Kitap Adı Bağlantı
BKM Kitap Sessizlik Artık Sensizlik Satın Al
Kitapyurdu Yüreğin Yorgunluk Görmesin Satın Al

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (1 Yorum)


Hizmet kalitesi ve sadakat konularında açıklayıcı fakat müşteri memnuniyeti (tatmini) konusunda biraz sığ kalmış bir eser. Tabiki birbiriyle ilişkili ve teorisyenlerin çok fazla çalıştığı bu üç konu üç cilttede toplanabilr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*