Kategori: Ekonomi
Yazar: F. Bahar Özdoğan
Yayınevi: Siyasal Kitabevi
Sosyal Pazarlama
- Yayın Tarihi: 13.09.2006
- ISBN: 9789756325544
- Dil: TÜRKÇE
- Sayfa Sayısı: 136
- Cilt Tipi: Karton Kapak
- Kağıt Cinsi: Kitap Kağıdı
- Boyut: 16 x 24 cm
Tanıtım Bülteni
Sosyal pazarlama stratejileri konusunda şirketlere detaylı bilgilerin sunulduğu bu kitapta konular genelden özele doğru gitmektedir. Kitabın birinci bölümünde, sosyal pazarlama kavramı, gelişimi ve önemi ele alınmaktadır. İkinci bölümde, sosyal pazarlama sistemi yer alırken, üçüncü bölümde sosyal pazarlamaya stratejik bir yaklaşıma yer verilmiştir. Kitabın dördüncü bölümünde sosyal pazarlamada etik konusuna değinilmiştir. Ekler bölümünde dünya ve Türkiye’de gerçekleştirilen sosyal pazarlama kampanyalarının detaylı planları ve sosyal pazarlama kampanyalarından örnekler okuyuculara sunulmaktadır. Eklerde yer alan sosyal pazarlama kampanyası planlarının her ne kadar devlet ve sivil toplum örgütlerinin sosyal pazarlama faaliyetlerinden oluşsa da şirketler açısından da yol gösterici olacağı düşünülmüştür. Kitabın amacı, sosyal sorumluluk duygusuyla hareket ederek toplumumuzun refahı ve kaliteli yaşamı için çaba gösteren gerek şirketlere gerekse bu konuda kariyer yapan sosyal pazarlamacılara bir nebze de olsa yararlı olmaktır.
Kitap Yorumları - (2 Yorum)
Sadece ders ve ödev için değil, güzel bir dünyada yaşamak isteyen herkesin okuması gereken bir kitaptır. fiyatına göre içeriği isminden de anlaşıldığı gibi doyurucudur. Daha güzel bir dünya için . . .
Sosyal pazarlama kavramı yurtdışında üzerinde çok durulan hatta enstitüsü bile açılmış olan bir pazarlama anlayışı. Bu dalda ülkemizde yeterince ilerleme kaydedilmediği kanısındayım. Hocamız bu kitabı yazarak bu konuya dikkat çekmiş ve ben ve benim gibi düşünen bilim adamlarını bu konu hakkında biraz daha derin araştırmalar yapmaya teşvik etmiştir. Güzel bir kaynak kitap, konuyla yeni ilgisi olanlar için tavsiye edebileceğim güzel bir eser. Emeği geçenlere teşekkürler.