Kategori: Ekonomi Yazar: Peter Fisk Yayınevi: Mediacat Kitapları
Satıcı | Kitap Adı | Bağlantı |
---|---|---|
Trendyol | Pazarlama Dehası | Satın Al |
Kitapyurdu | Pazarlama Dehası | Satın Al |
D&R | Pazarlama Dehası | Satın Al |
Idefix | Pazarlama Dehası | Satın Al |
BKM Kitap | Pazarlama Dehası | Satın Al |
Hepsiburada | Pazarlama Dehası | Satın Al |
Nadir Kitap | Pazarlama Dehası | Satın Al |
N11 | Pazarlama Dehası | Satın Al |
Amazon Türkiye | Pazarlama Dehası | Satın Al |
Kitap Yorumları - (1 Yorum)
Kitabın fiyatına bakarak kocaman bir kitap hayal etmeyin sakın. Cep kitabı boyutunda. Görünce hayal kırıklığına uğrayabilirsiniz benim gibi. Ama önemli olan içerik. Yazar Coca-Cola, Microsoft ve Vodafone için de çalışmış deneyimli birisi. Buralarda pazarlama stratejileri geliştirmiş. Kitap aslında çokta yeni bir şey söylemiyor ancak çalıştıgı yerlerden örnekler vererek akılda kalmasını ve firmaların hareket tarzlarını anlaşılmasında önemli ayrıntılar veriyor. Çok güzel tablolar, araştırmalar mevcut. Kitabı okurken verdiği örneklerde bunu bir insan nasıl düşünebilir diye etkilenebilirsiniz. Ki ben çok etkilendim. Sayılarla oynamayı çok sevdiğini anladığım yazar çok ilginç değerlendirmelerde bulunuyor. Siyah beyaz yerine renkli olsaydı daha severek okuyabilirdim ama şekilciliği bir yana bırakırsak tüm pazarlamacılara tavsiye ederim..