Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Focus

Kategori: Ekonomi Yazar: Al Ries Yayınevi: Maltepe üniversitesi Kitapları

Focus

  • çevirmen: Murat Yazıcı
  • Yayın Tarihi: 13.10.2006
  • ISBN: 9789944383141
  • Dil: TÜRKÇE
  • Sayfa Sayısı: 346
  • Cilt Tipi: Karton Kapak
  • Kağıt Cinsi: Kitap Kağıdı
  • Boyut: 14.5 x 21.5 cm
Tanıtım Bülteni
Pazarlama disiplininin kutsal kitaplarından "Marka Yaratmanın 22 Kuralı" ve en çok satan kitaplar arasında yer alan Pazarlamanın 22 Kuralı’nın’nın yazarı Al Ries, bu yeni kitabında şöyle diyor: "Bir konuya odaklanın, çünkü şirketinizin geleceği bu konuda ne kadar başarılı olduğunuza bağlıdır. Herkese, her şeyi, her şekilde satamazsınız. Bu şekilde bir marka yaratamazsınız. Tüketicilerin -zaten çok meşgul olan- zihinlerinde bir yer edinemezsiniz. Çok geçmez, ağzına kadar çuvallamış markalarla dolu pazarlama çöplüğünü boylarsınız."
Kitap AdıFormatBoyutBağlantı
FocusPDF14.36 MB İndir
FocusEPUB16.05 MB İndir
FocusMOBI12.67 MB İndir
FocusODF13.52 MB İndir
FocusDJVU16.89 MB İndir
FocusRAR10.98 MB İndir
FocusZIP10.14 MB İndir

TÜRKİYE'DE BİR İLK: TAMAMEN YASAL ÜCRETSİZ PDF KİTAP ARŞİVİ

%100 Yasal • Hızlı Erişim • Telifsiz Eserler
Türkiye’nin tamamen yasal ve ücretsiz e-kitap kütüphanesi; roman, deneme, kişisel gelişim gibi pek çok kategorideki eseri tek çatı altında sunar. Kitapları doğrudan tarayıcınızda çevrimiçi okuyabilir veya tek tıkla PDF formatında indirerek çevrimdışı keyfini çıkarabilirsiniz. "Popüler", "En Çok İndirilenler" ve "Yeni Eklenenler" sekmeleri ile zengin kategori-yazar listeleri, aradığınız başlığa saniyeler içinde ulaşmanızı kolaylaştırır. Opsiyonel kayıt/giriş sistemi ise okuma geçmişinizi saklar ve favori eserlerinize hızlı erişim sunar.

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (3 Yorum)


Odaklanma konusu gerek işletmecilik, gerekse hayatımız açısından çok önemli. Bu kitap hayatınızda önemli değişikliklere sebep olabilecek bir kitap. Okuduğum en önemli pazarlama kitaplardan birisi.


günümüzün değişen koşullarında liderliğe giden yol ancak odaklanmayla olacağını gösteren bir kitap. mutlaka okuyun.


Al ries bu kitapta konumlandırma stratejisinden son anlarda ne anladığını açıklamakta, kolay okunabilen, çok sayıda örnek bulunan bir kitap, odaklanmanın işletmeler için ne kadar yararlı olduklarını açıkladığı kitapta genel olarak Porterın öne sürdüğü odaklanarak farklılaşma stratejisini savunmuş ve diğer stratejilerden neden daha üstün olduğunu açıklamış

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*