Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Ağızdan Ağıza Pazarlama

Kategori: Ekonomi Yazar: George Silverman Yayınevi: Mediacat Kitapları

Ağızdan Ağıza Pazarlama

  • çevirmen: Ender Orfanlı
  • Yayın Tarihi: 19.02.2007
  • ISBN: 9789944383226
  • Dil: TÜRKÇE
  • Sayfa Sayısı: 259
  • Cilt Tipi: Karton Kapak
  • Kağıt Cinsi: Kitap Kağıdı
  • Boyut: 14.5 x 21.5 cm
Tanıtım Bülteni
Dünyanın En Güçlü Pazarlama YöntemiFortune 500 listesindeki şirketlerin de aralarında bulunduğu bir çok şirket için ağızdan ağza pazarlama kampanyaları hazırlayan George Silverman, ağızdan ağıza yayılmayı pazarlamanın en güçlü silahı haline getirmenin sırlarını anlatıyor.Bu kitapta okuyacağınız başarılı bir ağızdan ağıza pazarlama kampanyası hazırlamanın aşamalarını, ağızdan ağıza yayılmadan en etkili şekilde yararlanmanın yollarını , Harley Davidson, Apple gibi mağazaların markaların ağızdan ağıza yayılma hikayelerini, müşterilerin ürünle ilgili karar verme sürecini hızlandırma yöntemlerini çevrenizdekilerle paylaşarak, siz de bu sistemin bir parçası olun.
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Ağızdan Ağıza Pazarlama PDF 10.75 MB İndir
Ağızdan Ağıza Pazarlama EPUB 12.01 MB İndir
Ağızdan Ağıza Pazarlama MOBI 9.48 MB İndir
Ağızdan Ağıza Pazarlama ODF 10.12 MB İndir
Ağızdan Ağıza Pazarlama DJVU 12.65 MB İndir
Ağızdan Ağıza Pazarlama RAR 8.22 MB İndir
Ağızdan Ağıza Pazarlama ZIP 7.59 MB İndir

Sponsorlu Kitaplar

Satıcı Kitap Adı Bağlantı
BKM Kitap Sessizlik Artık Sensizlik Satın Al
Kitapyurdu Yüreğin Yorgunluk Görmesin Satın Al

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (3 Yorum)


çok sade ve anlaşılır bir üslup ve dil kullanılması önemli bir avantaj sağlıyor. Bazen konunun gereksiz uzadığını hissediyorsunuz.


en yeni pazarlama yaklaşımlarında olan womm için bulunabilecek çok az kaynak var. çoğu kitapda adı bile geçmeyebilir. fakat bu kitap tamamıyla womm için yazılmış bir kaynak kitap..


Pazarlamanın hep merkezinde olan fakat gün yüzüne çıkmamış yönü olan ağızdan ağıza pazarlama kitabı pazarlamaya ilgi duyan pazarlamanın ürünlerin satışındaki dinamikleri merak edenler için çok güzel bir kitap. Kitabı okuduktan sonra günümüz klasik pazarlama araçlarının geçerliliğini sorgulayacaksınız.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*