Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Kamu Sektöründe Pazarlama

Kategori: Ekonomi Yazar: Nancy Lee Yayınevi: Mediacat Kitapları

Kamu Sektöründe Pazarlama

  • Yayın Tarihi: 14.06.2007
  • ISBN: 9789944383752
  • Dil: TÜRKÇE
  • Sayfa Sayısı: 376
  • Cilt Tipi: Karton Kapak
  • Kağıt Cinsi: Kitap Kağıdı
  • Boyut: 14.5 x 21.5 cm
Tanıtım Bülteni
Pazarlama gurusu Philip Kotler ve sosyal pazarlama danışmanı Nancy Lee dünyanın farklı yerlerinden başarılı sosyal pazarlama kampanyalarını bu kitapta bir araya getiriyorlar. Geleneksel pazarlama ilkeleri ve teknikleri de bu kez kamu sektöründeki kuruluşların performansını artırmak için uygulanıyor. Pazarlama ilkelerinin yurttaş katılımını, uyumunu ve desteğini artırmak için kullanılması; pazarlama karmasından en uygun şekilde yararlanılması; yurttaşların memnuniyeti ve olumlu davranışların oluşması için yurttaşların yönlendirilmesi Kamu Sektöründe Pazarlama’da öne çıkan konular.
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Kamu Sektöründe Pazarlama PDF 15.61 MB İndir
Kamu Sektöründe Pazarlama EPUB 17.44 MB İndir
Kamu Sektöründe Pazarlama MOBI 13.77 MB İndir
Kamu Sektöründe Pazarlama ODF 14.69 MB İndir
Kamu Sektöründe Pazarlama DJVU 18.36 MB İndir
Kamu Sektöründe Pazarlama RAR 11.93 MB İndir
Kamu Sektöründe Pazarlama ZIP 11.02 MB İndir

Sponsorlu Kitaplar

Satıcı Kitap Adı Bağlantı
BKM Kitap Sessizlik Artık Sensizlik Satın Al
Kitapyurdu Yüreğin Yorgunluk Görmesin Satın Al

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (2 Yorum)


Kitapta en temel pazarlama bilgileri, kamu ile ilintili örneklerle anlatılıyor. Hedef kitle, kamu ile ilgili de düşünmek isteyen pazarlama profesyönellerinden ziyade, projelerini yaymak isteyen işletme bilgisi 0 seviyesindeki kamu çalışanları gibi duruyor. Kotler’in daha önce okuduğum kitaplarına göre seviyesi biraz basit kaçan; üslubu bir pazarlama kitabından çok bir kamu yönetimi kitabına yakışan çok tatmin etmeyen bir çalışma olmuş. Yine de bazı örnekleri zihin açıcı buldum.


Kotler bence pazarlamanın yaşayan en büyük gurusu. Fakat Kamu Sektöründe Pazarlama bildiğimiz pazarlama ilkeleri üzerinde dönen bir araştırma olmuş. Global olmaktan çok ABD’ye hitap eden bir kitap (bir kaç örnek hariç). Bu durum bir tarafa bu kitabı Türkiye’de okuması ve ders çıkarması gereken çok yönetici (kamuda ve sektörde) var. Vaktiniz varsa okuyun

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*