Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Starbucks Deneyimi

Kategori: Ekonomi Yazar: Joseph A. Michelli Yayınevi: Optimist Yayınları

Starbucks Deneyimi

  • çevirmen: Leyla Aslan
  • Yayın Tarihi: 11.02.2010
  • Orijinal Adi: Starbucks Experience
  • ISBN: 9789944186438
  • Dil: TÜRKÇE
  • Sayfa Sayısı: 196
  • Cilt Tipi: Karton Kapak
  • Kağıt Cinsi: Kitap Kağıdı
  • Boyut: 14 x 21.5 cm
Tanıtım Bülteni
Starbucks Deneyimi, Starbucks’ı Fortune dergisinin deyişiyle dünyanın en "takdir edilen" şirketleri arasına sokan bir deha ile insan merkezli bir felsefenin sağlam bir karışımını içeriyor.Starbucks bir bardak kahveyi nasıl dünya çapında bir iş fenomeni haline getirdi? Joseph Michelli Strabucks personeline ve kaynaklarına kendine özgü erişimiyle, bu kitabıyla sıradan bir fikri sıra dışı bir deneyim haline dönüştüren 5 kilit liderlik ilkesini gün ışığına çıkarıyor.1. İlke: Benimseyin2. İlke: Her şey önemlidir3. İlke: Sürpriz yapın ve sevindirin4. İlke: Direnişe kucak açın5. İlke: İz bırakınDikkat, bu kitap elinizi yakabilir.
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Starbucks Deneyimi PDF 8.13 MB İndir
Starbucks Deneyimi EPUB 9.09 MB İndir
Starbucks Deneyimi MOBI 7.18 MB İndir
Starbucks Deneyimi ODF 7.66 MB İndir
Starbucks Deneyimi DJVU 9.57 MB İndir
Starbucks Deneyimi RAR 6.22 MB İndir
Starbucks Deneyimi ZIP 5.74 MB İndir

Sponsorlu Kitaplar

Satıcı Kitap Adı Bağlantı
BKM Kitap Sessizlik Artık Sensizlik Satın Al
Kitapyurdu Yüreğin Yorgunluk Görmesin Satın Al

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (5 Yorum)


Şirket yönetiminde ve yeniden yapılandırılmasında başarılı stratejilerin kurgusuna dair başarı hikayesinin anlatıldığı ufku açacak örnekler içeren bir kitap


starbucks’tan tek kahve içen herkes okumalı..


ileride Starbucks ın bakış açısını örnek alan küresel bir hizmet şirketi kuracam.


kitap, starbucks markasının oluşumunu ve bu oluşumun bileşenlerini anlatıyor. bana göre kitabın ana teması “mutlu çalışan, sadık müşteri”. bunu oluşturmanı yollarıyla başlıyor kitap. daha sonra “mükemmeliyet ayrıntılarda gizlidir” sloganı işlenmiş. Müşteri memnuniyeti bir sonraki bölümün konusu ve daha sonra “eğer kişi eleştiriye değer veriyorsa, övülmek ona asla zarar vermez” (kitaptan alıntı) ve iz bırakın bölümüyle sonlanıyor. bana göre her kitap, okuyanına birşeyler katar. özellikle pazarlama konusuna ilgi duyanlara faydalı olacağı kanaatindeyim. iyi okumalar…


anlatımı gayet yalın ve akıcı bir kitap. Gerçek deneyimleri anlatıyor ve dünya çapında markalaşmanın temelinde neler yattığını öğreniyorsunuz.Özellikle müşteri ilişkilerine önem veren ve farklılık yaratmak isteyenlerin okumasını şiddetle tavsiye ederim.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*