Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Yeni Altın Standardı

Kategori: Ekonomi Yazar: Joseph A. Michelli Yayınevi: Optimist Yayınları

Yeni Altın Standardı

Tanıtım Bülteni
Efsanevi Bir Müşteri Deneyimi Yaratmak İçin 5 Liderlik İlkesiBirçok şirket, kelimelere çok iyi dökülmüş vizyon, amaç ve değerlere sahipken, iş bu yol haritalarını ve kültürel referans noktalarını çalışanların zihinlerinde ön sıraya yerleştirmeye gelince, çok az şirketin liderliği Ritz-Carlton’la rekabet edebilir. Ritz-Carlton’ın liderleri, özenli ve gayretli bir adanmışlıkla, şirketin amaç ve değerlerini otel çalışanlarının (onları Hanımefendilerimiz ve Beyefendilerimiz olarak adlandırıyorlar) günlük yaşamlarına sokmanın bir yolunu bulmuşlardır. Bu enformasyonu çalışanların gözünde daima en ön planda tutmada temel stratejilerden biri, “Altın Standartları” adını taşıyan ilkelerdir. Bu ilkeler tüm çalışanların her gün başvurdukları ve konuklarla da içtenlikle paylaştıkları bir şeydir. Elinizdeki kitapta Ritz-Carlton’un en sonunda konuklarında hayranlık uyandırmayı başaran bu hizmet uygulamasını nasıl yaşama geçirdiğini canlı örnekleriyle göreceksiniz.Sektörünüzün “Altın Standardını” belirleyen 5 liderlik ilkesi:·Tanımlayın ve İnceltin·Güven Yoluyla Yetkilendirin·Konu Siz Değilsiniz·Hayranlık Yaratın·Kalıcı Bir İz bırakın“Tutkulu çalışanlara ve müşterilere sahip olmak isteyen herkes için okuması zorunlu bir kitap!”Ken Blanchard, Bir Dakikalık Yönetici ve Bir Dakikalık Girişimci kitaplarının eşyazarı“Ritz-Carlton dünyanın en iyi otel zinciridir, çünkü benzersiz bir deneyim sunar. Bu kitap size bu zinciri hizmette dünya lideri haline getiren müşteri odaklı yaklaşımı kendi kuruluşunuza nasıl kazandırabileceğinizi gösteriyor.” Brian Tracy, Zenginliğe Götüren Yol kitabının yazarı
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Yeni Altın Standardı PDF 6.23 MB İndir
Yeni Altın Standardı EPUB 6.96 MB İndir
Yeni Altın Standardı MOBI 5.49 MB İndir
Yeni Altın Standardı ODF 5.86 MB İndir
Yeni Altın Standardı DJVU 7.32 MB İndir
Yeni Altın Standardı RAR 4.76 MB İndir
Yeni Altın Standardı ZIP 4.39 MB İndir

Sponsorlu Kitaplar

Satıcı Kitap Adı Bağlantı
BKM Kitap Sessizlik Artık Sensizlik Satın Al
Kitapyurdu Yüreğin Yorgunluk Görmesin Satın Al

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (5 Yorum)


Konaklama sektöründe uzun yıllar adından söz ettirmenin nasıl gerçekleştiğine ve kalitenin nasıl sürekli bir şekilde korunduğuna dair cevapları bulabileceğiniz bir kitap. Kurum kültürünün nasıl oluştuğunu ve hangi şubesine giderseniz gidin aynı hizmeti nasıl aldığınızı örneklerle açıklıyor. Hizmet sektöründekilere öneririm.


turizmde özellikle konaklama sektöründe çalışan ve işini gerçekten profesyonel olarak yapmayı düşünenler için çok fikir ve ilham verici bir kitap.gerçekten okunması gerekir.her ne kadar uygulanma oranı ülkemizde düşük olsa da insan ve çözüme yönelik öneri faktörünün ne kadar önemli oldugunu örneklerle gösteren değerli ve tecrübeye dayanılarak yazılan bir kitap.


Hizmet sektöründe çalışanların işine çok yarayacak bir kitap. Dünyanın en önde gelen otel zincirlerinden Ritz-Charlton otellerinin yönetim standartını ve personelinin işletmenin gelişiminde ki etkisini güzel bir şekilde anlatıyor.


Otel çalışanları için ender bulunan kaynak kitaplardan özellikle konaklama sektöründe olan herkese tavsiye ederim. Ülkemiz gerçeklerinden uzak uygulamalardan bahsetsede mutlaka okunmalı.


ritz carlton otelin işleyişi müşterilerine gösterdiği özen üzerinden satış pazarlama insan ilişkileri gibi konularda güzel çıkarımlar yapabileceğiniz bir kitap.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*