Kategori: Ekonomi Yazar: Ramazan Aksoy Yayınevi: Seçkin Yayıncılık
Satıcı | Kitap Adı | Bağlantı |
---|---|---|
Trendyol | İnternet Ortamında Pazarlama | Satın Al |
Kitapyurdu | İnternet Ortamında Pazarlama | Satın Al |
D&R | İnternet Ortamında Pazarlama | Satın Al |
Idefix | İnternet Ortamında Pazarlama | Satın Al |
BKM Kitap | İnternet Ortamında Pazarlama | Satın Al |
Hepsiburada | İnternet Ortamında Pazarlama | Satın Al |
Nadir Kitap | İnternet Ortamında Pazarlama | Satın Al |
N11 | İnternet Ortamında Pazarlama | Satın Al |
Amazon Türkiye | İnternet Ortamında Pazarlama | Satın Al |
Kitap Adı | Format | Boyut | Bağlantı |
---|---|---|---|
İnternet Ortamında Pazarlama | 6.23 MB | İndir | |
İnternet Ortamında Pazarlama | EPUB | 6.96 MB | İndir |
İnternet Ortamında Pazarlama | MOBI | 5.49 MB | İndir |
İnternet Ortamında Pazarlama | ODF | 5.86 MB | İndir |
İnternet Ortamında Pazarlama | DJVU | 7.32 MB | İndir |
İnternet Ortamında Pazarlama | RAR | 4.76 MB | İndir |
İnternet Ortamında Pazarlama | ZIP | 4.39 MB | İndir |
Kitap Yorumları - (3 Yorum)
Yüksek lisans tezimde kendisinden çokça faydalandığım bir kitap. Özellikle 4P’yi ve tüketici davranışını online olarak incelemesi çok faydalı olmuş.
İnternet ortamında pazarlama, e-alışveriş, e-ticaret gibi alanlarda yazılmış 15 e yakın tez inceledim ve bu kitaptan alıntı yapmayan yok gibiydi. Tezini bu konu üzerine hazırlayan biri olarak pazarlamanın teknolojiye ayak uydurma aşamasında kullanılacak yegane kaynak olduğunu söyleyebilirim.
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi mezunu olup aynı zamanda dış ticaretle ilgilenen kişiler dışında herkese çok değerli bilgiler katabilecek bir kitap çünkü kitabın içeriği, zaten bu işle ilgilenenler ve işin mutfağında olanlar için çok ciddi bir yenilik göstermiyor ancak internetin ve internet üzerinden ticaretin tarihini, günümüzdeki internet ticaretinin rakamsal boyutlarını incelemek isteyenler, bu konuda genel kültür sahibi olmak isteyenler ve bu konuda tez yazanlar için çok başarılı bir kaynak.