Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Restoran İşletmeciliğinde İşçi-İşveren İlişkileri

Kategori: Ekonomi Yazar: Ramazan Bingöl Yayınevi: Timaş Yayınları

Restoran İşletmeciliğinde İşçi-İşveren İlişkileri

Tanıtım Bülteni
Yüzlerce lokanta arasından bazılarını öne çıkaran, hizmetteki farklılık ve artı değerleridir. Çünkü onlar, aşçıların yeteneklerine, garsonların hizmet aşkını ilave ederler. Yılların lokanta işletmecisi, değerli dostum Ramazan Bingöl, lezzetin sırrını açıklıyor. Restoran işletmeciliğinin inceliklerini anlatırken, bu işin "mutfağında" olması gerekenleri, engin birikim ve deneyimiyle bizimle paylaşıyor. İnanıyorum ki, bu kitabı okuyanlar, yemeğe tat katan sırrın nasıl bir bütüncül hizmetten geçtiğini hatırlama fırsatı bulacaklardır.”Dr. Murat YalçıntaşİTO Başkanı“Restoran ve lokantalar için kaleme alınmış işçi-işveren ilişkilerini önemli çizgileriyle irdeleyen bu eserin, her sektörden işverene ve okuyucuya hitap edeceğini düşünüyorum. Çünkü bütün sektörlerde ilgilenilecek öylesine güzel bilgiler var ki, bunların mutlaka muhataplarına ulaşması gerekiyor. Öğreticiliğinin yanında, üslubu ve anlatım tekniğiyle de etki uyandıran bu eserin, her kesimden okuyucuya da bir şeyler vereceğinden eminim.”Prof. Dr. Nurullah Gençİşletme Profesörü“Restoran işletmeciliğinde merhametli, hak ve hukuku gözeten yönetim nasıl olur? Usta bir lokantacının kaleminden okuduğumuz bu eser, üniversitelerde ders kitabı olacak nitelikte. İnsan psikolojisini de iyi bildiği anlaşılan Ramazan Bingöl’ün, akıcı, kolay okunan ve anlaşılır bir Türkçe ile yazdığı elinizdeki kitap, sadece restoran işletmecilerinin değil müşterilerin de okuması gereken bir eser.Kendisini tebrik ediyorum. Tek kelime ile harika...”Prof. Dr. Sefa SaygılıPsikiyatrist
Satıcı Kitap Adı Bağlantı
Trendyol Restoran İşletmeciliğinde İşçi-İşveren İlişkileri Satın Al
Kitapyurdu Restoran İşletmeciliğinde İşçi-İşveren İlişkileri Satın Al
D&R Restoran İşletmeciliğinde İşçi-İşveren İlişkileri Satın Al
Idefix Restoran İşletmeciliğinde İşçi-İşveren İlişkileri Satın Al
BKM Kitap Restoran İşletmeciliğinde İşçi-İşveren İlişkileri Satın Al
Hepsiburada Restoran İşletmeciliğinde İşçi-İşveren İlişkileri Satın Al
Nadir Kitap Restoran İşletmeciliğinde İşçi-İşveren İlişkileri Satın Al
N11 Restoran İşletmeciliğinde İşçi-İşveren İlişkileri Satın Al
Amazon Türkiye Restoran İşletmeciliğinde İşçi-İşveren İlişkileri Satın Al
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Restoran İşletmeciliğinde İşçi-İşveren İlişkileri PDF 6.23 MB İndir
Restoran İşletmeciliğinde İşçi-İşveren İlişkileri EPUB 6.96 MB İndir
Restoran İşletmeciliğinde İşçi-İşveren İlişkileri MOBI 5.49 MB İndir
Restoran İşletmeciliğinde İşçi-İşveren İlişkileri ODF 5.86 MB İndir
Restoran İşletmeciliğinde İşçi-İşveren İlişkileri DJVU 7.32 MB İndir
Restoran İşletmeciliğinde İşçi-İşveren İlişkileri RAR 4.76 MB İndir
Restoran İşletmeciliğinde İşçi-İşveren İlişkileri ZIP 4.39 MB İndir

Sponsorlu Kitaplar

Satıcı Kitap Adı Bağlantı
BKM Kitap Sessizlik Artık Sensizlik Satın Al
Kitapyurdu Yüreğin Yorgunluk Görmesin Satın Al

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (3 Yorum)


Oldukça güzel bir kampanya. Yazarın uzun yıllar sonucu edindiği tecrübeleri bu yola yeni çıkanlara ışık tutuyor.


Yaşanarak kazanılan tecrübelere dayalı bir kitap olması mesleki açıdan etkili…


Çok konuda bilgi veren Restoran iç yüzünü iyi açıklamış

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*