Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Şirket ve Popüler Kültür  Tüketim Psikolojisi ve İmaj Yönetimi

Kategori: Ekonomi Yazar: Ata Özdemirci Yayınevi: Beta Basım Yayım

Şirket ve Popüler Kültür Tüketim Psikolojisi ve İmaj Yönetimi

Tanıtım Bülteni
Farklı olmak ve kendini ifade etmek. İnsanın en temel ihtiyaçlarından biridir. Bugün; kalabalığın içinde kaybolan, birbirine benzeyen, standart bir iş hayatı olan, dolayısıyla da ürettiğiyle var olamayan kent insanı, tükettğiyle farklılaşmaya ve kendini ifade etmeye çalışmaktadır. Tüketim yoluyla kazanılan bireysel farklılıkların bu kadar yüceltildiği bir çağda; şirketler açısından iretim maliyetlerini düşürmenin yolu, çeşitli tüketici gruplarının aynı dönem içinde aynı ürüne talep göstermesini sağlamaktan geçer. Popüler kültürün üretim ve tüketim süreçleriyle iç içe olması bu nedenledir. Yine de popüler kültürü yalnızca ‘güçlüler tarafından bilinçsiz kitlelere pompalanan eğlence araçları’, ‘tüketimi arttırmak için kurgulanmış bir oyun ‘ ya da ‘beğenisi az gelişmiş kitlelerin kalitesiz eğlence aracı’ olarak görmek, konuya dar bir açıdan bakmak olacaktır. Popüler kültür, yalnızca tepeden aşağıya dikte edilen bir şey olmadığı gibi, aynı zamanda bir toplumun gerçek tarihinin en somut verilerini içeren önemli bir kaynaktır. Dönemin gazeteleri, magazin dergileri, filmleri, reklamları, müzik grupları, şarlı sözleri, kıyafetleri ve tüm diğer popüler kültür unsurları size tahmin ettiğinizden çok daha kıymetli, kanlı canlı, içinde ‘insan’ın olduğu gerçek tarihi sunacaktır. Bu yalnızca siyasetin ve ekonominin değil, aynı zamanda sıradan insanların da tarihidir. Bu kitap; bir yandan popüler kültür, tüketim psikolojisi ve imaj yönetimi kavramlarını yöneticiler, pazarlamacılar, iletişimciler ve tüketicilerin bakış açılarıyla incelerken; diğer yandan da okuyucusuna yakın tarih Türkiyesi’ni popüler kültür penceresinden görme fırsatı sunmaktadır.Dr. Ata Özdemirci
Satıcı Kitap Adı Bağlantı
Trendyol Şirket ve Popüler Kültür Tüketim Psikolojisi ve İmaj Yönetimi Satın Al
Kitapyurdu Şirket ve Popüler Kültür Tüketim Psikolojisi ve İmaj Yönetimi Satın Al
D&R Şirket ve Popüler Kültür Tüketim Psikolojisi ve İmaj Yönetimi Satın Al
Idefix Şirket ve Popüler Kültür Tüketim Psikolojisi ve İmaj Yönetimi Satın Al
BKM Kitap Şirket ve Popüler Kültür Tüketim Psikolojisi ve İmaj Yönetimi Satın Al
Hepsiburada Şirket ve Popüler Kültür Tüketim Psikolojisi ve İmaj Yönetimi Satın Al
Nadir Kitap Şirket ve Popüler Kültür Tüketim Psikolojisi ve İmaj Yönetimi Satın Al
N11 Şirket ve Popüler Kültür Tüketim Psikolojisi ve İmaj Yönetimi Satın Al
Amazon Türkiye Şirket ve Popüler Kültür Tüketim Psikolojisi ve İmaj Yönetimi Satın Al
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Şirket ve Popüler Kültür Tüketim Psikolojisi ve İmaj Yönetimi PDF 6.23 MB İndir
Şirket ve Popüler Kültür Tüketim Psikolojisi ve İmaj Yönetimi EPUB 6.96 MB İndir
Şirket ve Popüler Kültür Tüketim Psikolojisi ve İmaj Yönetimi MOBI 5.49 MB İndir
Şirket ve Popüler Kültür Tüketim Psikolojisi ve İmaj Yönetimi ODF 5.86 MB İndir
Şirket ve Popüler Kültür Tüketim Psikolojisi ve İmaj Yönetimi DJVU 7.32 MB İndir
Şirket ve Popüler Kültür Tüketim Psikolojisi ve İmaj Yönetimi RAR 4.76 MB İndir
Şirket ve Popüler Kültür Tüketim Psikolojisi ve İmaj Yönetimi ZIP 4.39 MB İndir

Sponsorlu Kitaplar

Satıcı Kitap Adı Bağlantı
BKM Kitap Sessizlik Artık Sensizlik Satın Al
Kitapyurdu Yüreğin Yorgunluk Görmesin Satın Al

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (3 Yorum)


marmara üniversitesi hocalarının tavsiyelerindendir


Ata Hocanın, Marmara Üniversitesi İnsan Kaynakları Yönetimi Yüksek Lisans öğrencilerine tavsiye ettiği kitabıdır.


Kitabın adından yola çıkarak beklentilerimizi göz önüne aldığımız zaman aslında tüketici psikolojisinin işleneceğini düşünebiliriz ancak kitap bu konuda oldukça zayıf kalmış. Tüketicilerin psikolojisi üzerine son yıllarda yapılan keşiflerden hiç bahsedilmemiş, hatta konu hakkında temel bilgilere bile tam olarak yer verilmemiş. Ancak bu eksikliğin sebebi yazarın konu üzerinde hakimiyet kuramayarak kalitesiz bilgiler vermesi değil, konuyu dağıtarak başka alanlara taşımış olmasıdır. Bu yüzden kitabı okumanızı yine öneririm ancak bir tüketim psikolojisi kitabı olarak değil, Türkiye ekonomi tarihi ve reklam tarihine göz atmak için okumanızı tavsiye ederim. Akademik ya da rasyonel anlamda bilgi kazandırmıyor ama genel kültürünüze katkıda bulunabilir.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*