Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Müşteri İlişkileri Yönetimi

Kategori: Ekonomi Yazar: Cemalettin Aktepe Yayınevi: Detay Yayıncılık

Müşteri İlişkileri Yönetimi

    Tanıtım Bülteni
    Bu çalışma, değişkenler dikkate alınarak hazırlanmıştır. Dolayısıyla, kısaca CRM olarak da ifade edilen Müşteri İlişkileri Yönetimi ile ilgili birçok konu, açıklayıcı nitelikte ele alınmıştır. Geniş bir alanda çalışma ortamı bulan müşteri ilişkileri yönetimi konusu, ilişkili birçok konu başlığıyla beraber işlenmiştir. Çalışma, özellikle müşteri ilişkileriyle ilgili meraklı okuyucular, sektör çalışanları ve yüksek öğretim kurumlarındaki öğrencilerin temel konularla ilgili sorularının cevaplanacağı derleme nitelikli bir ders notu şeklinde hazırlanmıştır.
    Kitap AdıFormatBoyutBağlantı
    Müşteri İlişkileri YönetimiPDF6.23 MB İndir
    Müşteri İlişkileri YönetimiEPUB6.96 MB İndir
    Müşteri İlişkileri YönetimiMOBI5.49 MB İndir
    Müşteri İlişkileri YönetimiODF5.86 MB İndir
    Müşteri İlişkileri YönetimiDJVU7.32 MB İndir
    Müşteri İlişkileri YönetimiRAR4.76 MB İndir
    Müşteri İlişkileri YönetimiZIP4.39 MB İndir

    ALTERNATİF İNDİRME LİNKLERİ

    Kitap AdıFormatBoyutBağlantı
    Müşteri İlişkileri YönetimiPDF6.23 MB İndir

    Sponsorlu Kitaplar: Tamamı Ücretsiz 10 Kitap

    Kitap AdıFormatBoyutBağlantı
    Belki de Sevemedik - 1PDF6.23 MB İndir
    Belki de Sevemedik - 2PDF5.80 MB İndir
    Belki de Sevemedik - 3PDF6.10 MB İndir
    Sadece Allah'a Bırak - 1PDF5.10 MB İndir
    Sadece Allah'a Bırak - 2PDF5.50 MB İndir
    Sadece Allah'a Bırak - 3PDF5.80 MB İndir
    Bir Yudum AşkPDF4.75 MB İndir
    Dua Gibi SevPDF5.40 MB İndir
    Sessizlik Artık SensizlikPDF5.90 MB İndir
    Yüreğin Yorgunluk GörmesinPDF5.65 MB İndir

    Benzer Kitaplar




    Kitap Yorumları - (2 Yorum)


    Üç farklı yazarın konuları bütünlük içerisinde ele alınmamış.


    çok güzel ve myo müfredata uygun tavsiye ederim arkadaşlar.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    *

    *

    *