Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Müşterinin Kalbinde Taht Kurmak  Bankacılıkta Satışın El Kitabı 2

Kategori: Ekonomi Yazar: Osman Çelebi Yayınevi: Hayat Yayınları

Müşterinin Kalbinde Taht Kurmak Bankacılıkta Satışın El Kitabı 2

Tanıtım Bülteni
Yazarın çeyrek asırlık bankacılık tecrübeleri ışığında hazırladığı Bankacılıkta Satışın El Kitabı-2: MÜŞTERİNİN KALBİNE TAHT KURMAK”, paylaşmaya hazırlık, paylaşmaya karar vermek ve paylaşmayı sürdürmek şeklinde üç bölümden oluşmaktadır.I. Bölümde ‘Paylaşmaya Hazırlık’ kapsamında: Görüşme öncesi faaliyetlerinden sayılabilecek; hedef belirlemek, hedefe uygun portföy oluşturmak ve hazırlık konuları ele alınmıştır.II. Bölümde ‘Paylaşmaya Karar Vermek’ kapsamında: Görüşme ânını ilgilendiren; görüşme süreci, itirazları karşılamak ve satışı tamamlamak konuları işlenmiştir.III. Bölümde ‘Paylaşmayı Sürdürmek’ kapsamında ise: Görüşme sonrasında; ilişkilerin kalıcı hale getirilmesi: sürdürülebilir uyumlu ilişki, müşteri ile portföyde derinleşmekDeğişik mesleklerdeki uzmanların kendi alanlarındaki deneyimlerinden yola çıkarak pazarlama ve satış konularını kendi sektörüyle bağlantı kurarak irdelemeleri, başta o sektörde çalışanlar olmak üzere bütün ilgili paydaşlar için önemli bir kazançtır.Sayın Osman Çelebi bu çalışmasıyla bankacılıkta da Pazarlama’nın özünü oluşturan Kişisel Satışın hemen hemen bütün yönlerini büyük bir vukufla inceleyerek yayın hayatına değerli bir eser kazandırmıştır. Çalışmasını deneyimleri yanında, yararlandığı hedefli kaynaklarla süslemiştir. Kitabında satış işine girişirken “paylaşma” sözcüğünü kullanması modern Müşteri Odaklı Kalıcı İlişkisel Pazarlama felsefesi açısından da son derece yerinde ve önemli bir yaklaşım olmuştur.Sonuç olarak böyle değerli bir çalışmayı okuyucuların hizmetine sunarak bilgi ve deneyimlerini paylaşmak amacıyla ayırdığı zaman ve emek için Sayın Osman Çelebi’yi içtenlikle kutluyorum.Prof. Dr. Ömer Baybars TEKUzun yıllar beraber çalıştığımız Osman Çelebi’nin, müşteri odaklı bir yaklaşımla paylaşım temelinde kaleme aldığı “Müşterinin Kalbinde Taht Kurmak” adlı kitabının, hedef belirlemekten başlayıp portföy oluşturma ve portföyde derinleşmeyi de kapsayan “sadık müşteri oluşturma” serüveninde satış yöneticilerinin ve satıcıların yararlanabileceği, yaşanmış çarpıcı deneyimlerle ve uygun çıkarımlarla desteklenmiş kalıcı bir eserolacağına inanıyorum.Osman AKYÜZTürkiye Katılım Bankaları Birliği Genel Sekreteri, Borsa İstanbul Yönetim Kurulu Başkan VekiliGünümüzde ekonominin talep tarafında müşteri ihtiyaçları gittikçe farklılaşırken arz tarafında ürünler, teknolojiler ve fiyatlar rekabet baskısı ya da taklit gibi nedenlerle birbirine yaklaşıyor. Talebin belirleyici olduğu böyle bir dünyada müşteriyi kazanmanın ve elde tutmanın yolu, onunla duygusal bağ kurup ilişkileri paylaşım temelinde kalıcı hale getirmekten geçiyor. Osman Çelebi, yeni kitabında tecrübeleriyle tam da bunu sunarak satış profesyonellerine "Müşterinin Kalbinde Taht Kurmanın" ipuçlarını veriyor.Varol CİVİLTBB Yönetim Kurulu Başkanı Vekili, Türkiye Ekonomi Bankası A.Ş.(TEB) Genel MüdürüMesleki bilgisine ve uzmanlığına güvendiğim, araştırmacı ve meraklı kişiliğiyle bankacılık sektöründeki yenilikleri ve gelişmeleri yakından izleyerek kendisini sürekli geliştiren 25 yıllık bankacı dostum Osman Çelebi'nin Müşterinin Kalbinde Taht Kurmak adlı kitabı, kendi alanında ufuk açıcı, özgün ve nitelikli bir çalışma. Bu güzel ve yararlı kitabı, sadece mesleğe yeni başlayan bankacılara değil, bilhassa bankacılık ürün ve hizmetlerinin pazarlanmasından sorumlu üst düzey yöneticilere de şiddetle tavsiye ediyorum.Mehmet Emin ÖZCANVakıflar Bankası Yönetim Kurulu Başkan vekiliKıymetli meslektaşım Osman Çelebi'nin, uzmanlığını tecrübesiyle harmanlayarak, satıcıların, müşterilerine "satış çemberi“ yöntemi ile nasıl kolayca değer önerisi sunabileceğini etkileyici bir üslupla anlattığı bu kitabını, sadece bankacılar değil satışla uğraşan herkesin mutlaka okuması gerektiğini düşünüyorum.Hayrettin KAPLANEximbank Genel Müdürü
Satıcı Kitap Adı Bağlantı
Trendyol Müşterinin Kalbinde Taht Kurmak Bankacılıkta Satışın El Kitabı 2 Satın Al
Kitapyurdu Müşterinin Kalbinde Taht Kurmak Bankacılıkta Satışın El Kitabı 2 Satın Al
D&R Müşterinin Kalbinde Taht Kurmak Bankacılıkta Satışın El Kitabı 2 Satın Al
Idefix Müşterinin Kalbinde Taht Kurmak Bankacılıkta Satışın El Kitabı 2 Satın Al
BKM Kitap Müşterinin Kalbinde Taht Kurmak Bankacılıkta Satışın El Kitabı 2 Satın Al
Hepsiburada Müşterinin Kalbinde Taht Kurmak Bankacılıkta Satışın El Kitabı 2 Satın Al
Nadir Kitap Müşterinin Kalbinde Taht Kurmak Bankacılıkta Satışın El Kitabı 2 Satın Al
N11 Müşterinin Kalbinde Taht Kurmak Bankacılıkta Satışın El Kitabı 2 Satın Al
Amazon Türkiye Müşterinin Kalbinde Taht Kurmak Bankacılıkta Satışın El Kitabı 2 Satın Al
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Müşterinin Kalbinde Taht Kurmak Bankacılıkta Satışın El Kitabı 2 PDF 6.23 MB İndir
Müşterinin Kalbinde Taht Kurmak Bankacılıkta Satışın El Kitabı 2 EPUB 6.96 MB İndir
Müşterinin Kalbinde Taht Kurmak Bankacılıkta Satışın El Kitabı 2 MOBI 5.49 MB İndir
Müşterinin Kalbinde Taht Kurmak Bankacılıkta Satışın El Kitabı 2 ODF 5.86 MB İndir
Müşterinin Kalbinde Taht Kurmak Bankacılıkta Satışın El Kitabı 2 DJVU 7.32 MB İndir
Müşterinin Kalbinde Taht Kurmak Bankacılıkta Satışın El Kitabı 2 RAR 4.76 MB İndir
Müşterinin Kalbinde Taht Kurmak Bankacılıkta Satışın El Kitabı 2 ZIP 4.39 MB İndir

Sponsorlu Kitaplar

Satıcı Kitap Adı Bağlantı
BKM Kitap Sessizlik Artık Sensizlik Satın Al
Kitapyurdu Yüreğin Yorgunluk Görmesin Satın Al

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (0 Yorum)

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*