Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Yükseköğretim Kurumlarında Pazarlama-Türkiyedeki Mevcut Durum

Kategori: Ekonomi Yazar: Dilek Penpece Yayınevi: Karahan Kitabevi

Yükseköğretim Kurumlarında Pazarlama-Türkiyedeki Mevcut Durum

Tanıtım Bülteni
Yükseköğretim kurumları, ortaya çıktıkları ilk günden itibaren her dönem dikkat çekici ve ilgi odağı, her dönem önemli ve saygın olmuş en prestijli kurumlardan biridir. Yükseköğretimde önceleri teolojik çalışmalara önem verilmiş, zaman içerisinde doğa ve pozitif bilimler ağırlıklı olarak gelişmiştir. Bilgi toplumuna geçiş süreci ile dünya üzerinde yeni bir küresel yapı oluşmuş, yeni yapıda bireylerin gücü ve saygınlığı bilgi ve öğrenim düzeyleri ile ölçülür hale gelmiştir. Bu süreç, bilginin üretilmesi ve paylaşılmasından birinci derecede sorumlu olan üniversitelere yönelik beklentileri de arttırmıştır. Bir taraftan beklentilerdeki değişim, diğer taraftan artan rekabet yükseköğretimde bir anlayış değişimine sebep olmuştur.Küreselleşme, teknolojik gelişme ve beklentilerdeki farklılaşma gibi birçok unsurun etkisiyle yükseköğretim kurumlarının, piyasanın yapısına ayak uydurmaya çabaladığını görmek mümkündür. Yükseköğretimin farklılaşan işlevi, uluslararası rekabet ve bilginin pazar mantığı ile alınır/satılır hale dönüşmesi gibi birçok faktör yükseköğretim kurumlarını, büyük bir işletme gibi algılamaya ve çalışmaya yönlendirmiştir. Bu sürecin kaçınılmaz sonucu ise yükseköğretim kurumlarının pazarlama odaklı olmalarıdır. Bu çerçevede temel işlevlerini yerine getirmek üzere yükseköğretim kurumları, pazarlama odaklılık ile markalaşma, öğrenci tercihlerinde ve dünya çapında gerçekleştirilen sıralamalarda üst sıralara çıkma gibi pozitif çıktılar elde edilebilmektedir.Bu çalışma son dönem yükseköğretim alanında yaşanan gelişmeler doğrultusunda Türkiye?deki yükseköğretim kurumlarının pazarlamasına yönelik durumunun tespiti ve yapılması gerekenler konusunda görüşler oluşturma düşüncesiyle hazırlanmıştır. Çalışmanın birinci bölümünde; yükseköğretim kurumlarının değişen işlevi, Türkiye?de yükseköğretim ve pazarlama gereksinimine yönelik bilgiler aktarılmaktadır. Çalışmanın ikinci bölümünde, yükseköğretim kurumlarında pazarlama kavramı ve kapsamı aktarılmıştır. Çalışmanın son bölümünde ise, Türkiye?de yükseköğretim kurumlarının pazarlama çerçevesinde mevcut durumu ortaya konulmaya çalışılmıştır.
Satıcı Kitap Adı Bağlantı
Trendyol Yükseköğretim Kurumlarında Pazarlama-Türkiyedeki Mevcut Durum Satın Al
Kitapyurdu Yükseköğretim Kurumlarında Pazarlama-Türkiyedeki Mevcut Durum Satın Al
D&R Yükseköğretim Kurumlarında Pazarlama-Türkiyedeki Mevcut Durum Satın Al
Idefix Yükseköğretim Kurumlarında Pazarlama-Türkiyedeki Mevcut Durum Satın Al
BKM Kitap Yükseköğretim Kurumlarında Pazarlama-Türkiyedeki Mevcut Durum Satın Al
Hepsiburada Yükseköğretim Kurumlarında Pazarlama-Türkiyedeki Mevcut Durum Satın Al
Nadir Kitap Yükseköğretim Kurumlarında Pazarlama-Türkiyedeki Mevcut Durum Satın Al
N11 Yükseköğretim Kurumlarında Pazarlama-Türkiyedeki Mevcut Durum Satın Al
Amazon Türkiye Yükseköğretim Kurumlarında Pazarlama-Türkiyedeki Mevcut Durum Satın Al
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Yükseköğretim Kurumlarında Pazarlama-Türkiyedeki Mevcut Durum PDF 6.23 MB İndir
Yükseköğretim Kurumlarında Pazarlama-Türkiyedeki Mevcut Durum EPUB 6.96 MB İndir
Yükseköğretim Kurumlarında Pazarlama-Türkiyedeki Mevcut Durum MOBI 5.49 MB İndir
Yükseköğretim Kurumlarında Pazarlama-Türkiyedeki Mevcut Durum ODF 5.86 MB İndir
Yükseköğretim Kurumlarında Pazarlama-Türkiyedeki Mevcut Durum DJVU 7.32 MB İndir
Yükseköğretim Kurumlarında Pazarlama-Türkiyedeki Mevcut Durum RAR 4.76 MB İndir
Yükseköğretim Kurumlarında Pazarlama-Türkiyedeki Mevcut Durum ZIP 4.39 MB İndir

Sponsorlu Kitaplar

Satıcı Kitap Adı Bağlantı
BKM Kitap Sessizlik Artık Sensizlik Satın Al
Kitapyurdu Yüreğin Yorgunluk Görmesin Satın Al

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (0 Yorum)

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*