Kategori: Ekonomi
Yazar: Hamish Pringle
Yayınevi: Scala Yayıncılık
Marka Ruhu
- çevirmen: Canan Feyyat
- ISBN: 9789757132585
- Dil: TÜRKÇE
- Sayfa Sayısı: 280
- Cilt Tipi: Karton Kapak
- Kağıt Cinsi: 1. Hm. Kağıt
- Boyut: 16.5 x 24 cm
Tanıtım Bülteni
Sosyal sorumluluk kampanyaları, bir şirketi veya markayı ilgili bir gönüllü kuruluş ya da sosyal amaca, karşılıklı fayda sağlamak üzere bağlayan stratejik bir konumlandırma aracı olarak tanımlanabilir. Sosyal sorumluluk kampanyaları kurumun itibarını geliştirebilir, marka bilincini, müşteri bağlılığını artırabilir, satışlara ivme kazandırabilir, medyanın ilgsini çekebilir ve daha birçok fayda sağlayabilir. Yoğun rekabet ortamında, tüketcinin şirketten ya da markadan beklentileri rasyonel (ürün performansı) ve duygusal (marka kişiliği) unsurları aşıyor. İnsanlar artık kuruluşların toplumdaki yerini sorguluyor ve iyi birer 'kurumsal vatandaş' olduklarına ilişkin göstergeler arıyorlar.
Kitap Yorumları - (1 Yorum)
Pazarlamayla ilgilenenler okuyabilir. iyi hazırlanmış bir kitap.