Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Şikayet Yönetimi Rehberi  Strateji ve Uygulama Araçları

Kategori: Ekonomi Yazar: Gülfidan Barış Yayınevi: Mediacat Kitapları

Şikayet Yönetimi Rehberi Strateji ve Uygulama Araçları

Tanıtım Bülteni
Stratejik pazarlama yönetimi ve tüketici davranışı alanlarında çalışan akademisyen Gülfidan Barış, Şikâyet Yönetimi Rehberi’nde işletmelerinde şikâyet yönetimi sürecini kurmak ve geliştirmek isteyenlere kılavuzluk edecek bir kaynak sunuyor.Elinizdeki kitabın özgün yanı, işletmelerin gündelik hayatta karşılabileceği gerçek sorunları incelemesi ve bu konuda yapılacakları “stratejiden operasyona kadar” olan süreçte adım adım ele alması. Bu anlamda, kitapta yer alan değerlendirme formları, gerçek yaşam örnekleri, gazete haberleri ve iletişim mektubu örnekleri, kitabı okuyan yöneticilere şikâyet yönetimi konusunda durdukları yeri görme fırsatı da sunuyor.Öte yandan şikâyet yönetimi sadece sorunlu ürün ve hizmetle ilgili değildir, potansiyeli adeta sınırsızdır. Bu süreçten yeni ürünler çıkarılabilir, diğer ürün hatlarıyla ilişkilendirilip yenilikler, iyileştirmeler yapılabilir. Yani her şikâyet, moral bozucu bir yorum değil, daha iyiye giden yolda birer işaret olabilir. Şikâyet Yönetimi Rehberi’ne başvurarak bu işaretleri görebilecek, iş verimini artırmada sağlam adımlar atacaksınız.
Satıcı Kitap Adı Bağlantı
Trendyol Şikayet Yönetimi Rehberi Strateji ve Uygulama Araçları Satın Al
Kitapyurdu Şikayet Yönetimi Rehberi Strateji ve Uygulama Araçları Satın Al
D&R Şikayet Yönetimi Rehberi Strateji ve Uygulama Araçları Satın Al
Idefix Şikayet Yönetimi Rehberi Strateji ve Uygulama Araçları Satın Al
BKM Kitap Şikayet Yönetimi Rehberi Strateji ve Uygulama Araçları Satın Al
Hepsiburada Şikayet Yönetimi Rehberi Strateji ve Uygulama Araçları Satın Al
Nadir Kitap Şikayet Yönetimi Rehberi Strateji ve Uygulama Araçları Satın Al
N11 Şikayet Yönetimi Rehberi Strateji ve Uygulama Araçları Satın Al
Amazon Türkiye Şikayet Yönetimi Rehberi Strateji ve Uygulama Araçları Satın Al
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Şikayet Yönetimi Rehberi Strateji ve Uygulama Araçları PDF 6.23 MB İndir
Şikayet Yönetimi Rehberi Strateji ve Uygulama Araçları EPUB 6.96 MB İndir
Şikayet Yönetimi Rehberi Strateji ve Uygulama Araçları MOBI 5.49 MB İndir
Şikayet Yönetimi Rehberi Strateji ve Uygulama Araçları ODF 5.86 MB İndir
Şikayet Yönetimi Rehberi Strateji ve Uygulama Araçları DJVU 7.32 MB İndir
Şikayet Yönetimi Rehberi Strateji ve Uygulama Araçları RAR 4.76 MB İndir
Şikayet Yönetimi Rehberi Strateji ve Uygulama Araçları ZIP 4.39 MB İndir

Sponsorlu Kitaplar

Satıcı Kitap Adı Bağlantı
BKM Kitap Sessizlik Artık Sensizlik Satın Al
Kitapyurdu Yüreğin Yorgunluk Görmesin Satın Al

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (3 Yorum)


hüseyin hocamızın ısrarla tavsiye ettiği kitap.


Gülfidan hocanın ellerinden çıkmış, ders niteliğinde bir kitap. Oldukça akıcı diliyle teori ve pratiği birleştiriyor.


Çok beğendim, sıkılmadan okuyorsunuz. Özellikle bu alanda çalışanlar için oldukça faydalı bilgiler içeriyor. Örnekler, veriler etkileyici. Çalıştığınız kuruma bakış açınız değişiyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*