Kategori: Ekonomi
Yazar: Damian Ryan
Yayınevi: Türkiye Iş Bankası Kültür Yayınları
Dijital Pazarlama
Tanıtım Bülteni
Dijital pazarlama dünyası muazzam bir hızla değişiyor. Sürekli gelişen teknoloji sadece bilgiye ulaşma değil, etkileşim ve iletişim biçimlerini de küresel çapta dönüştürüyor.Dijital Pazarlama kapsamlı bir rehber niteliği taşıyan ve sektörün en çok satan kitaplarından biri. Üstelik bu üçüncü basım dijital pazarlama evrenindeki en önemli gelişmeleri yansıtacak şekilde güncellendi. Kitaba, online pazarlama için ölçüm yöntemleri, içerik stratejileri ve iç paydaş yönetimi gibi yeni bölümler eklendi.Dijital Pazarlama sosyal medya, Google, mobil pazarlama, arama pazarlaması, bağlı ortaklık pazarlaması, e-posta pazarlamacılığı, müşteri kazanımı ve dijital pazarlama stratejileri gibi önemli konuları ayrıntılarıyla ele alıyor.• Ürün ve hizmetlerinizi piyasaya sunmak için hangi pazarlama kanallarını seçmeniz gerekir?• Dijital pazarlamanın kökenlerini ve geleceğini şekillendiren trendler nelerdir?• Rekabetle başa çıkmak ve yerinizi korumak için neler yapmalısınız?
Kitap Yorumları - (5 Yorum)
DIJITAL PAZARLAMA KONUSUNDA A DAN Z YE BILGI EDINEBILIRSINIZ
Dijital pazarlamanın temellerini ve kavramları anlatan ders kitabı niteliğinde ve durum analizleri içeren bir kitap. Master ve üniversite öğrencileri için uygun.
Dijital pazarlamaya başlayacaksanız, genel ve giriş seviyesi bir kitap. İyi bir başlangıç için tavsiye ederim.
dijital pazarlama hakkında detaylı bilgiler içeriyor
Ders kitabı niteliğinde kapsamlı bir kitap