Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Şikayet Yönetimi

Kategori: Ekonomi Yazar: Mesut Bozkurt Yayınevi: Paradigma Akademi Yayınları

Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Şikayet Yönetimi

Tanıtım Bülteni
Satıcı Kitap Adı Bağlantı
Trendyol Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Şikayet Yönetimi Satın Al
Kitapyurdu Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Şikayet Yönetimi Satın Al
D&R Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Şikayet Yönetimi Satın Al
Idefix Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Şikayet Yönetimi Satın Al
BKM Kitap Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Şikayet Yönetimi Satın Al
Hepsiburada Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Şikayet Yönetimi Satın Al
Nadir Kitap Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Şikayet Yönetimi Satın Al
N11 Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Şikayet Yönetimi Satın Al
Amazon Türkiye Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Şikayet Yönetimi Satın Al
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Şikayet Yönetimi PDF 6.23 MB İndir
Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Şikayet Yönetimi EPUB 6.96 MB İndir
Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Şikayet Yönetimi MOBI 5.49 MB İndir
Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Şikayet Yönetimi ODF 5.86 MB İndir
Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Şikayet Yönetimi DJVU 7.32 MB İndir
Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Şikayet Yönetimi RAR 4.76 MB İndir
Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Şikayet Yönetimi ZIP 4.39 MB İndir

Sponsorlu Kitaplar

Satıcı Kitap Adı Bağlantı
BKM Kitap Sessizlik Artık Sensizlik Satın Al
Kitapyurdu Yüreğin Yorgunluk Görmesin Satın Al

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (2 Yorum)


Genel olarak şikayet yönetimi için fena bir kitap değil ama hizmet sektörüne özellikle otel sektörüne göre yazılmış.


müşteri memnuniyeti alanında yazılmış mükemmel bir eser tavsiye ederim

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*