Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Markalar Nasıl Genç Kalır

Kategori: Ekonomi Yazar: Joeri Van Den Bergh Yayınevi: Mediacat Kitapları

Markalar Nasıl Genç Kalır

Tanıtım Bülteni
“Tüketici devrimine dahil olabilmek için, tüm markalar, en sevilen marka haline gelmeye çalışmalı. Bu kitap, Y Kuşağı’nın sevgisini nasıl kazanabileceğinizi anlatıyor. Tüm pazarlama ve marka profesyonelleri bu kitabı okumalı çünkü Y Kuşağı, her türden hedef kitleye de önderlik ediyor.”Kevin Roberts, Saatchi & Saatchi Başkanı“Markalarımızı sürekli olarak taze ve yaratıcı fikirlerle besliyoruz. Markalar Nasıl Genç Kalır, gençlerle sağlam bir bağ kurmak isteyen herkes için son derece zengin bir ilham kaynağı.”Renzo Rosso, DIESEL’in Kurucusu ve CEO’suY ve Z kuşakları, reklam ve pazarlama açısından en kritik kesimi temsil ediyor ve bu kesimi oluşturan insanların ne düşündüğü, ne hissettiği ve nasıl davrandığı, markalar açısından hayati önem taşıyor. Marka uzmanları Joeri Van den Bergh ve Mattias Behrer,Z Kuşağı’nın gücünü yeni pazar araştırmalarıyla kanıtlayarak, söz konusu kitleye hitap etmenin yollarını gösteriyor. Başarılı markaların pazarlama yöneticileriyle yapılan söyleşilerle ve zinde şirketlerin pratiklerini anlatan vaka çalışmalarıyla da desteklenen Markalar Nasıl Genç Kalır, işiniz üzerinde uzun süren etkileri olacak doğru stratejileri geliştirmenizi sağlayacak.
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Markalar Nasıl Genç Kalır PDF 6.23 MB İndir
Markalar Nasıl Genç Kalır EPUB 6.96 MB İndir
Markalar Nasıl Genç Kalır MOBI 5.49 MB İndir
Markalar Nasıl Genç Kalır ODF 5.86 MB İndir
Markalar Nasıl Genç Kalır DJVU 7.32 MB İndir
Markalar Nasıl Genç Kalır RAR 4.76 MB İndir
Markalar Nasıl Genç Kalır ZIP 4.39 MB İndir

Sponsorlu Kitaplar

Satıcı Kitap Adı Bağlantı
BKM Kitap Sessizlik Artık Sensizlik Satın Al
Kitapyurdu Yüreğin Yorgunluk Görmesin Satın Al

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (1 Yorum)


Markaların Y ve özellikle Z kuşağına nasıl seslenmesi gerektiğini detaylıca aktaran bir kitap.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*