Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Nesnelerin İnterneti Dünyasında Müşteri İlişkileri Yönetimi

Kategori: Ekonomi Yazar: Adnan Veysel Ertemel Yayınevi: Kriter Basım Yayın Dağıtım

Nesnelerin İnterneti Dünyasında Müşteri İlişkileri Yönetimi

Tanıtım Bülteni
İnternet ve mobil iletişim devriminin ardından gelmekte olan bilişimin fiziksel dünyaya fark edilemeyecek ölçüde nüfus ettiği bir yaygın bilişim evresi pazarlama disiplininde iş yapma şekillerini köklü olarak değiştirmeye adaydır. Yaygın bilişim kapsamında geliştirilen ortam duyarlı mobil pazarlama uygulamaları, müşteri ilişkileri yönetimi sistemlerinin, müşteri hakkındaki yer değiştirme karakteristiği dâhil birçok farklı değişkeni gerçek zamanlı olarak takip edip tüketici davranışının “neden” sorusuna yanıt bulmayı ve müşteriyle hareket halindeyken dinamik olarak pazarlama iletişimi kurmayı mümkün kılmaktadır. Tam ihtiyaç anında ve noktasında gerçek zamanlı teklif sunumu özelliğiyle ortam duyarlı mobil pazarlama uygulamalarının müşteri ilişkileri yönetimi kavramının yeni baştan ele alınmasına yol açması beklenmektedir. Bu kitapta müşteri ilişkileri yönetimi sistemleri yaygın bilişim vizyonu çerçevesinde ele alınmış, söz konusu uygulamalara dönük tüketici tutumu incelenmiştir. Çalışma, ortam duyarlılık boyutlarının tümünü birden ele alan almasıyla özgün değer taşımaktadır.
Satıcı Kitap Adı Bağlantı
Trendyol Nesnelerin İnterneti Dünyasında Müşteri İlişkileri Yönetimi Satın Al
Kitapyurdu Nesnelerin İnterneti Dünyasında Müşteri İlişkileri Yönetimi Satın Al
D&R Nesnelerin İnterneti Dünyasında Müşteri İlişkileri Yönetimi Satın Al
Idefix Nesnelerin İnterneti Dünyasında Müşteri İlişkileri Yönetimi Satın Al
BKM Kitap Nesnelerin İnterneti Dünyasında Müşteri İlişkileri Yönetimi Satın Al
Hepsiburada Nesnelerin İnterneti Dünyasında Müşteri İlişkileri Yönetimi Satın Al
Nadir Kitap Nesnelerin İnterneti Dünyasında Müşteri İlişkileri Yönetimi Satın Al
N11 Nesnelerin İnterneti Dünyasında Müşteri İlişkileri Yönetimi Satın Al
Amazon Türkiye Nesnelerin İnterneti Dünyasında Müşteri İlişkileri Yönetimi Satın Al
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Nesnelerin İnterneti Dünyasında Müşteri İlişkileri Yönetimi PDF 6.23 MB İndir
Nesnelerin İnterneti Dünyasında Müşteri İlişkileri Yönetimi EPUB 6.96 MB İndir
Nesnelerin İnterneti Dünyasında Müşteri İlişkileri Yönetimi MOBI 5.49 MB İndir
Nesnelerin İnterneti Dünyasında Müşteri İlişkileri Yönetimi ODF 5.86 MB İndir
Nesnelerin İnterneti Dünyasında Müşteri İlişkileri Yönetimi DJVU 7.32 MB İndir
Nesnelerin İnterneti Dünyasında Müşteri İlişkileri Yönetimi RAR 4.76 MB İndir
Nesnelerin İnterneti Dünyasında Müşteri İlişkileri Yönetimi ZIP 4.39 MB İndir

Sponsorlu Kitaplar

Satıcı Kitap Adı Bağlantı
BKM Kitap Sessizlik Artık Sensizlik Satın Al
Kitapyurdu Yüreğin Yorgunluk Görmesin Satın Al

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (1 Yorum)


Daha çok araştırmacılara yönelik bir kitap. Genel bir yeni ekonomi girişi, biraz ana konu, sonra özel bir araştırma şeklinde ilerliyor. [yeni ekonomi, teknoloji, mobil] ile MİY’in ilişkilendirilerek anlatıldığı bölüm toplam 19 sayfa.
İçindekiler:
1. Yaygın Bilişim Vizyonu: yeni Ekonomi ve Pazarlama Kavramlarının Gözden Geçirilmesi
2. Ortam Duyarlı Pazarlama
3. Ortam Duyarlı Mobil Pazarlama Uygulamalarına İlişkin Müşteri Memnuniyetine Yönelik Bir Uygulama
4. Sonuç ve Öneriler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*