Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Fanatik Müşteri Yaratmanın Yolları

Kategori: Ekonomi Yazar: B. Tolga Sasık Yayınevi: Ceres Yayınları

Fanatik Müşteri Yaratmanın Yolları

Tanıtım Bülteni
Tolga Sasık’ın yeni kitabı “Fanatik Müşteri Yaratmanın Yolları”nı okurken "aynısını düşünmüştüm" ya da "aklıma gelmişti" demediğim konu başlığı olmadı. Hepimizin bildiğini sandığı şeyleri belge ve örneklemeyle güncellemiş. Yaşanmışlıkları, tecrübelerini paylaşırken çok berrak olduğunu bildiğim hafıza ve muhakeme gücünü konuşturmuş. Okurken satırların altını çizdiğim sayılı kitaplardan biri...OKAY KARACAN – SPİKER / SPOR YORUMCUSU Daha önce birçok kez farklı ortamlarda, farklı kişilerden duymuş olduğunuz "müşteri sadakati", "sadık müşteri yaratma", "müşteri memnuniyeti" gibi günümüzün çok önemli konularını, interaktif olarak, sanki sınıftaymış gibi eğlenceli bir şekilde anlatan, bunu yaparken de aslında önemli olanın "müşteriye değer yaratmak" olduğunu bize öğreten bir yol haritası, bir başucu kitabı olmuş.ARİF ERCAN DURSUN - DAİKİN BİREYSEL SOĞUTMA SİSTEMLERİ SATIŞ MÜDÜRÜ Hem kitap olarak alınıp keyifle okunacak bir eser, hem de eğitim kılavuzu/ rehberi olarak kullanılabilecek bir araçJGenel olarak çok akıcı herkesin anlayacağı basitlikte yazılmış. Çok önemli konu başlıklarına değinerek açıklanmış. Özellikle bölüm sonlarında birkaç cümle ile sonucu yazıp kısa bir destekleyici açıklama ile bitirilmiş olması da bence çok hoş. Tüm başlıklarda hem fikirim.ALTAN SEKMEN – g2m GENEL MÜDÜRÜ Sadakat yaratmanın yollarından biri de, kendi markanızın mutlu bir müşterisi olma deneyimini yaşamaktır. Müşteriniz ile kurduğunuz empati, sürdürülebilir bir müşteri ilişkisi ve tabi ki sadakat ile doğru orantılıdır. Mutlu müşteri fanatik müşteridir.Her sektörden profesyonele bir kılavuz niteliğindeki bu kitabı bir solukta, hoş bir sohbet havasında, keyifle okudum ve defalarca okuyacağım.ONUR RENKLİGÜMÜŞ - CENTURY 21 TÜRKİYE DİREKTÖRÜ Sevgili Tolga Sasık, değerli bilgi birikimi ve araştırmacı tarafıyla yazdığı “Fanatik Müşteri Yaratmanın Yolları” kitabıyla Müşteri Sadakati konusuna yeni bir bakış açısı getirmiş.Kendisini gönülden tebrik ediyor ve bu çalışmasının satış mesleğine gönül verenlerle buluşmasını diliyorum.MEHMET SAFALTIN – SCHAEFFLER TÜRKİYE GENEL MÜDÜRÜ
Satıcı Kitap Adı Bağlantı
Trendyol Fanatik Müşteri Yaratmanın Yolları Satın Al
Kitapyurdu Fanatik Müşteri Yaratmanın Yolları Satın Al
D&R Fanatik Müşteri Yaratmanın Yolları Satın Al
Idefix Fanatik Müşteri Yaratmanın Yolları Satın Al
BKM Kitap Fanatik Müşteri Yaratmanın Yolları Satın Al
Hepsiburada Fanatik Müşteri Yaratmanın Yolları Satın Al
Nadir Kitap Fanatik Müşteri Yaratmanın Yolları Satın Al
N11 Fanatik Müşteri Yaratmanın Yolları Satın Al
Amazon Türkiye Fanatik Müşteri Yaratmanın Yolları Satın Al
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Fanatik Müşteri Yaratmanın Yolları PDF 6.23 MB İndir
Fanatik Müşteri Yaratmanın Yolları EPUB 6.96 MB İndir
Fanatik Müşteri Yaratmanın Yolları MOBI 5.49 MB İndir
Fanatik Müşteri Yaratmanın Yolları ODF 5.86 MB İndir
Fanatik Müşteri Yaratmanın Yolları DJVU 7.32 MB İndir
Fanatik Müşteri Yaratmanın Yolları RAR 4.76 MB İndir
Fanatik Müşteri Yaratmanın Yolları ZIP 4.39 MB İndir

Sponsorlu Kitaplar

Satıcı Kitap Adı Bağlantı
BKM Kitap Sessizlik Artık Sensizlik Satın Al
Kitapyurdu Yüreğin Yorgunluk Görmesin Satın Al

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (0 Yorum)

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*