Telif Bildirimi ve Kitap Kaldırma İstekleri İçin
Viral Reklamcılık  Pazarlama Persfektifinden Bir Yaklaşım

Kategori: Akademik Yazar: Kolektif Yayınevi: Nobel Bilimsel

Viral Reklamcılık Pazarlama Persfektifinden Bir Yaklaşım

Tanıtım Bülteni
Dijitalleşen dünyada ikinci nesil internet hizmetlerinin gelişmesiyle markalar, yenilenen reklam ve içerik yönetim araçları sayesinde tüketicilerin bizzat kendileri üzerinden viral etkiler yaratarak milyonlarca kişiye ulaşan pazarlama fırsatları elde etmişlerdir.Viral reklamcılığı, pazarlama perspektifinden ele alan bu kitap, konuyu derinlemesine ve çok yönlü olarak incelemek üzere dört bölüme ayrılmıştır.• Viral Reklam ve Marka İletişimi Yönetimi adlı birinci bölümde, viral reklamların marka bilinirliğini arttırmadaki rolü, viral marka iletişimi yönetiminin tüketiciler üzerindeki etkileri ve lüks markaların viral içerikleri marka iletişimi yönetiminde kullanma yöntemleri ortaya konulmuştur.• Viral Reklam Stratejileri adlı ikinci bölümde ise duygusal reklamların cazibesinin viral reklamlarda kullanımı ile viral video uygulamalarındaki mizah unsuru ve etkileri irdelenmiştir.• Viral İçerik ve Pazarlama İletişimi Yönetimi Stratejileri adlı üçüncü bölümde tüketicilerin viral reklam paylaşım motivasyonlarının nedenleri, bir viral pazarlama iletişimi yöntemi olarak ambalaj tasarımı ve dijital yayın platformlarının viral pazarlama iletişimi faaliyetlerinin etkileri üzerinde durulmuştur.• Viral İçeriklere Yönelik Tüketici Tutum ve Davranışları adlı dördüncü bölümd ilk olarak turizm sektöründe bir viral pazarlama yöntemi olarak kullanıcı tarafından oluşturulan içeriklerin farklı kuşaklar üzerindeki etkileri incelenmiştir. Bu bölümdeki ikinci makalede,mizansen-anlatı bağlamında viral reklamların izler kitle üzerindeki etkisine yer verilmiştir. Bölümdeki ve kitaptaki son makale ise Youtube ortamındaki viral reklamların izleyiciler üzerindeki etkilerini ele almaktadır.Bilim insanlarına, pazarlama uzmanlarına, reklamcılara ve öğrencilere yönelik, viral reklamları geniş bir yelpazede ele alan bu kitapta okuyucular, her biri çok değerli akademisyenlerin katkılarıyla oluşturulan önemli araştırmaları okuma imkânı bulabileceklerdir.
Satıcı Kitap Adı Bağlantı
Trendyol Viral Reklamcılık Pazarlama Persfektifinden Bir Yaklaşım Satın Al
Kitapyurdu Viral Reklamcılık Pazarlama Persfektifinden Bir Yaklaşım Satın Al
D&R Viral Reklamcılık Pazarlama Persfektifinden Bir Yaklaşım Satın Al
Idefix Viral Reklamcılık Pazarlama Persfektifinden Bir Yaklaşım Satın Al
BKM Kitap Viral Reklamcılık Pazarlama Persfektifinden Bir Yaklaşım Satın Al
Hepsiburada Viral Reklamcılık Pazarlama Persfektifinden Bir Yaklaşım Satın Al
Nadir Kitap Viral Reklamcılık Pazarlama Persfektifinden Bir Yaklaşım Satın Al
N11 Viral Reklamcılık Pazarlama Persfektifinden Bir Yaklaşım Satın Al
Amazon Türkiye Viral Reklamcılık Pazarlama Persfektifinden Bir Yaklaşım Satın Al
Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Viral Reklamcılık Pazarlama Persfektifinden Bir Yaklaşım PDF 6.23 MB İndir
Viral Reklamcılık Pazarlama Persfektifinden Bir Yaklaşım EPUB 6.96 MB İndir
Viral Reklamcılık Pazarlama Persfektifinden Bir Yaklaşım MOBI 5.49 MB İndir
Viral Reklamcılık Pazarlama Persfektifinden Bir Yaklaşım ODF 5.86 MB İndir
Viral Reklamcılık Pazarlama Persfektifinden Bir Yaklaşım DJVU 7.32 MB İndir
Viral Reklamcılık Pazarlama Persfektifinden Bir Yaklaşım RAR 4.76 MB İndir
Viral Reklamcılık Pazarlama Persfektifinden Bir Yaklaşım ZIP 4.39 MB İndir

ALTERNATİF İNDİRME LİNKLERİ

Kitap Adı Format Boyut Bağlantı
Viral Reklamcılık Pazarlama Persfektifinden Bir Yaklaşım PDF 6.23 MB İndir

Benzer Kitaplar




Kitap Yorumları - (0 Yorum)

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

*